Administratörer sökes till Östergötland.

Administratörer sökes till Östergötland.

VÅRT ERBJUDANDE

Är du i början av din karriär eller en erfaren Administratör som letar nya utmaningar?
Trivs du i ett arbete där du får vara strukturerad, arbeta på ett kvalitetsmedvetet sätt och lägga stor vikt vid service?
Vi rekryterar nu Administratörer, med olika nivåer på erfarenhet och inriktning, till olika kunder i Östergötland.

Arbetsbeskrivning

Att jobba inom administration, kontor och/eller reception innebär att du är spindeln i nätet i företagets organisation.
Dina ansvarsuppgifter varierar beroende på vilket företag och avdelning du arbetar inom.
Arbetar du dessutom i en reception är du även företagets ansikte utåt och den person som välkomnar anställda, kunder och andra besökare.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter hos våra kunder är:
  • Svara på inkommande samtal.
  • Sammanställa rapporter.
  • Hantera enklare ekonomiuppgifter som registrering av fakturor samt posthantering.
  • Uppdatering av kund och företagsregister, inköp och konferensbokningar.
  • Hantera tidrapporter, löneförberedande uppgifter
DINA KVALIFIKATIONER
  • Du har relevant gymnasie/ högskoleutbildning beroende på tjänst
  • God datorvana och erfarenhet från arbete i Excel.
  • Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
  • Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
DIN PROFIL

För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du:
  • har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Pema People.
  • Som person är du strukturerad och har en god planering i ditt arbete. Du arbetar på ett kvalitetsmedvetet sätt och lägger stor vikt vid noggrannhet.
  • För att klara rollen bör du vara stresstålig och trivas med att arbeta under ett högt arbetstempo.
  • Du är lösningsorienterad och van att behöva prioritera och kommunicera med många parter.
  • En god förmåga att samarbeta med andra och samtidigt driva processer framåt på ett självgående sätt är avgörande.
  • i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse.
OM OSS

Vi tror på människor. På Pema People är vi övertygade:
Personalen är vår viktigaste resurs.
Vårt starkaste argument. En unik möjlighet för våra kunder. I kombination med nytänkande, flexibilitet och lyhördhet för kundens behov resulterar den filosofin i bemannings- och personallösningar som verkligen gör skillnad. Både idag och i morgon.

Ansökan

Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned.

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Varmt välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Norrköping
Yrkesroll Administration, Sekreterare
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 4 juli 2020 (32 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Pema People är inget vanligt bemanningsföretag. Vi startade nämligen redan 1997, vilket är snudd på förhistorisk tid i vår bransch i Sverige. Trots det är vi ett av de mest nytänkande. Det tar sig bland annat uttryck i att vi ständigt utmanar oss själva och söker nya lösningar. Till exempel var vi bland de första att ta hjälp av mobil IT för att underlätta livet för både vår personal och våra kunder. Idag är Pema People ett fullsortiments bemanningsföretag inom såväl kollektiv- som tjänstemannaområdet, och vi slipar ständigt på nya verktyg för framtiden. Vi finns etablerade på flera olika orter runt om i landet och har ca 1300 medarbetare.