Quality Sales Coach till Telenor på Webhelp Nordic i Norrköping

Quality Sales Coach till Telenor på Webhelp Nordic i Norrköping

Är du redo
för nästa steg i din karriär? Vi söker nu dig som brinner för coaching och utveckling och vill anta en roll som Quality Coach med säljinriktning till Telenor.



Arbetsbeskrivning


Webhelp Nordic utökar nu ledningen med en Quality Coach till vår kund Telenor. Där arbetar vi med att ge Telenors kunder den bästa möjliga servicen via telefon, mail och sociala medier.

Som Quality Coach med säljinriktning kommer du ansvara för att coacha, utbilda och stödja Advisors i deras individuella utveckling inom kundtjänst och sälj.

Du ansvarar även över att upprätthålla höga kvalitetskrav och utveckla projektet i helhet.

Rollen som Quality Coach sätter höga krav på dig, du analyserar och implementerar resultat, samt förbättrar Advisorns dialog med kunden.

Du visar intresse och är positiv till att utveckla dina kollegor och förser dem med de absolut bästa verktygen för att de ska lyckas nå sina mål.

Du kommer
rapportera till uppdragets Quality Manager.

Din Profil:
  • Gymnasiekompetensmed minst godkänt gymnasiebetyg i Svenska A och Engelska A.
  • Godaspråkkunskaper i Svenska och Engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
  • Tidigareerfarenhet av kundbearbetning/försälljning.
  • Duär utåtriktad.
  • Duär entuasiastisk och driven.
  • Duhar ett coachande förhållningssätt och är bekväm med att ge konstruktiv kritik, och kan leverera budskap individuellt så att det passar just den kollega du coachar.
  • Duär organiserad, självständig och strävar ständigt efter att nå dina mål.
Meriterande är:
  • COPCkännedom
  • Erfarenhet av att coacha inom försäljning
  • Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av ContactCenter eller liknande
  • Vanavid Excel.
  • Godakunskaper i MS Office.
Om
Webhelp Nordic


Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Webhelp finns i mer än 26 länder med över 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250%. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm,
Göteborg, Kalmar, Norrköping och Östersund. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie,
KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.

Hos Webhelp lär du dig nya saker och får möjlighet att utvecklas. Under din tid här kommer du även att träffa många kunder och kollegor. Du kommunicerar och ger professionell hjälp och support till en mängd olika kunder, och under tiden lovar vi att du kommer du ha roligt, bli utmanad och få uppskattning.

Webhelps Värdeord

Värdeorden Integrity, Commitment, Unity, Recognition, WOW beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver även hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.

Om
jobbet


Ort

Norrköping

Lön / Förmåner

Lön enligt överenskommelse

Friskvårds- och massagebidrag

Arbetstid / Varaktighet

Varierande arbetstider under kundtjänstens öppettider: alla dagar i veckan
08:00-20:00

Heltidstjänst, inleds med 6 månaders provanställning

Tillsättning sker enligt överenskommelse

Du är välkommen med din ansökan omgående då intervjuer hålls löpande!
Mer info
Område Norrköping
Yrkesroll Organisation & ledning, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Webhelp Sweden AB
Hemsida http://www.webhelp.com/
Sista ansökningsdag 2 juli (9 dagar kvar)