Ekonom/controller sökes till Norrköpings kommun

Ekonom/controller sökes till Norrköpings kommun

Arbetsbeskrivning

Jurek söker en ekonom/controller till arbetsmarknads- och vuxenutbildningskontoret i Norrköpings kommun. Du kommer arbeta med att se över befintliga processer med statsbidrag inom vuxenutbildningen där du kommer arbeta med framtagande av både process och arbetssätt.

Uppdraget är på heltid med möjlighet till deltid med start omgående och som längst fram till årsskiftet.

Vem är du?

Vi söker dig med relevant utbildning som är en senior ekonom/controller med erfarenhet och kunskap inom ekonomi och processer.

Meriterande är om du har erfarenhet inom kommunal verksamhet eller/och av vuxenutbildning och statsbidrag.

Du erbjuds

Ett konsultuppdrag i Norrköping med start så snart som möjligt och pågår som längst till 31 december 2022. Du kommer att bli anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning och vara uthyrd till vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Hannah Olsson på hannah.olsson@jurek.se.
Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se.

Om Jurek

Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Mer info
Kontaktperson Hannah Olsson
Telefon 08-525 01 800
Område Norrköping
Yrkesroll Ekonomi
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Hemsida http://www.jurek.se/
Sista ansökningsdag 28 juni 2022 (1 dag kvar)

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.