Styr- och Reglertekniker sökes till er familjärt bolag i Norrköping!

Styr- och Reglertekniker sökes till er familjärt bolag i Norrköping!

Är du nyexaminerad styr- och reglertekniker? Har du läst styr- och regler på gymnasiell nivå alt. universitets nivå? Vill du arbeta på ett företag där ditt välmående står i fokus?
Sök då denna spännande tjänst redan idag! Urval sker löpande...

Dina arbetsuppgifter

Som styr- och reglertekniker hos vår kund kommer du att arbeta med allt från installation till service för befintliga samt nykunder. Tillsammans med andra styr- och reglertekniker kommer du arbeta med styr- och reglerteknik mot ventilationssystem. Du kommer arbeta ensam eller i grupp beroende på vilket projekt du arbetar i. Du kommer utgå från Norrköping och arbeta i hela Östergötland. Som styr- och reglertekniker hos vår kund kommer du antigen åka tillsammans med en kollega eller så kommer företaget tillhandahålla med bil som endast används i tjänst.

Din profil

Skallkrav:
Flytande svenska i tal och skrift
Relevant utbildning med inriktning mot Styr- och Reglerteknik för ventilationssytem alt. arbetslivserfarenhet inom relvenat område
B-körkort

Meriterande:
Elektriker
Arbetslivserfarenhet inom felsökning
z
Som person bör du besitta en hög social kompetens. Du bör trivas att arbeta i grupp såsom självständigt.

Villkor

Start: Omgående
Placering: Norrköping
Omfattning: Heltid

Sök denna spännande tjänst redan idag! Urval sker löpande...
Mer info
Kontaktperson Julia Sandblom
Telefon 0722-845896
Område Norrköping
Yrkesroll Teknik & Ingenjör
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 14 feb 2020 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund startade år 2004 och har vuxit under årens gång. Vår kund är idag ett service- och underhållsföretag med ca 20 medarbetare. De arbetar idag heltäckande och är en sammarbetspartner inom fastighetstekniska installationer med bred kunskap och lång erfarenhet. Deras underhållsarbeten utförs främst inom ventilation, värmesystem och kylsystem där de erbjuder deras kunder ett högkvalitativt arbete från utförande till uppföljning.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.