Vill du jobba på ett kontor med högt i tak och vara en del i ett sammansvetsat team? Är du intresserad av administration, fakturering och tidsrapportering? Vår kund söker en administratör på 75% för att täcka upp en föräldraledighet under ett års tid.
Rollen passar dig som är strukturrad, självgående och ansvarstagande Är detta du? Ansök! Urval sker löpande.
Dina arbetsuppgifterSom administratör kommer du ansvara för kundfakturor, administrera tidsrapporteringen i företagets affärssystem SAP samt övriga kontorssysslor såsom inköp och beställning av kontorsmaterial.
Din profilFör att passa in i rollen som administratör bör du vara en person som ställer upp och kan arbeta strukturerat. Du har stöd av dina kollegor i Norrköping och på andra orter men det är av vikt att du är självgående och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Skallkrav:- Goda kunskaper i Office 365
- Allmän PC vana
Meriterande:
- Tidigare erfarenhet av ekonomisystem
- Tidigare erfarenhet av fakturering
- Tidigare erfarenhet av löneadministration
VillkorOrt: Norrköping
Omfattning: Deltid, 12 månaders vikariat
Start: Enligt ök, preliminärt 15/3
Urval sker löpande och annonsen kommer vara publicerad