Teknisk kundsupport / orderadministratör / administratör

Teknisk kundsupport / orderadministratör / administratör

Vill du arbeta i en administrativ roll där du får arbeta nära kunder och kollegor? Lockas du av att tillhöra ett team och vill du arbeta i en teknisk bransch? Vi söker dig till en tjänst som kundsupport / orderadministratör till ett ledande företag inom telekombranschen.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 4 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetFöretaget är den nya generationens telekomföretag. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Företaget söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

ArbetsuppgifterSom orderadministratör har du en tudelad roll, där du dels arbetar administrativt med orderläggning, dels arbetar supporterande mot företagskunder. Din uppgift blir att hjälpa kunden i alla lägen genom att analysera, kategorisera och prioritera inkomna beställningar, fakturafrågor, reklamationer och incidenter. Du hanterar ärendena via telefon och mail. Du agerar spindeln i nätet där du utöver att registrera ärendena från kund, även svarar på diverse allmänna frågor och löser ärenden i den mån som det är möjligt eller delegerar vidare till rätt enhet som kan hjälpa kunden.

Du arbetar på ett rullande schema och teamet du tillhör arbetar med molnbaserade telefonväxellösningar där ni tillsammans arbetar för att skapa nöjda kunder och ett effektivt arbetssätt. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion av dina kollegor och din närmsta ledare.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Du har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och/eller kundservice
  • Du har god datorvana
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
För att trivas i rollen är du flexibel och har lätt för att ändra ditt synsätt och förhållningssätt i arbetet. Du är initiativtagande och trivs i en roll där du får strukturera och driva ditt arbeta framåt. Vidare trivs du i en social roll där du arbetar i nära samarbete med dina kollegor och även anstränger dig för att leverera en god service till dina kunder.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: teknisk kundsupport, kundsupport, order, orderadministratör, support, kundtjänst, administration, teknik, telekom, molnbaserade lösningar, växel, telefoni, kund, kontakt, ärende, uppdrag, heltid, Norrköping
Mer info
Område Norrköping
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (58 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!