Orderhandläggare / administratör till Telia Company i Norrköping

Orderhandläggare / administratör till Telia Company i Norrköping

Vill du arbeta i en kommunikativ roll inom orderhantering och administration? Vi söker dig med tekniskt intresse som vill arbeta i en utvecklande och trivsam miljö.

Om företagetVi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder.

ArbetsuppgifterSom orderhandläggare kommer du att arbeta i enheten Order & Säljstöd Admin som är en del av Service Operation Enterprise Services. Du kommer arbete med mobilrelaterade ärenden från kunder, intern kundtjänst och återförsäljare. Din arbetsdag präglas främst av administrativa uppgifter men det förekommer även en del kontakt via telefon.
I arbetsuppgifter ingår överlåtelse, avtal och viss fakturahantering.

Som orderhandläggare får du en gedigen introduktion och du blir en del av ett team med god samhörighet i ett trivsamt arbetsklimat med bra arbetsmiljö.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Erfarenhet av administration, kundtjänst eller likande
  • God datorvana
  • Du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
Vi tror att du som söker är en person med förmågan att hjälpa och leverera lösningar till andra. Du uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt och du har en fallenhet för att skapa och vidhålla struktur. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter och utför dem med kvalitet. Du driver ditt eget arbete framåt och du trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.

Övrig information
* Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående
Plats: Norrköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Mer info
Område Norrköping
Yrkesroll Administration, Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.