Account Manager till Webropol

Account Manager till Webropol

Har du ett intresse av försäljning och vill utvecklas inom området tillsammans med ett snabbt växande företag? Vill du bredda dina kunskaper inom affärsutveckling och dagligen få säljcoachning? Sök då tjänsten som Account Manager hos Webropol!

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Webropol.

Om företagetWebropol är Nordens ledande leverantör av webbaserade enkäter och undersökningar som har hjälpt företag med kund-marknads och HR-undersökningar i över 15 år.

Företaget växer hela tiden och har ett stort kontor i Linköpings stadskärna och deras mål är att hjälpa deras kunder att lyckas och utvecklas. Webropol har utbildat och hjälpt både små och stora företag och organisationer över hela Sverige att öka förståelsen för sina kunder och medarbetare. De hjälper kunderna även att öka trivseln på jobbet och ge dem verktyg för att genomföra alla möjliga typer av undersökningar.

ArbetsuppgifterAtt vara Account Manger på Webropol är ett spännande arbete. Här driver du dina egna affärer från start till mål. Utöver att prospektera och sälja våra produkter och tjänster ansvara du för att vårda och utveckla relationen med kunderna. Webropol arbetar i kundteam där projektgruppen alltid finns med som stöd i både försäljningsprocessen och leverans samt i fortsatt samarbete med kunden. För att lyckas i rollen erbjuder Webropol en gedigen säljutbildning och daglig säljcoachning.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Avslutad gymnasieutbildning
  • Vi ser helst att du har erfarenhet av B2B
  • Meriterande om du bearbetat och arbetat med kunder inom offentlig sektor
  • Erfarenhet av att boka möten över telefon.
Personliga egenskaper värderas högt inom denna roll och för att trivas bör du ha ett eget driv och vilja komma framåt i din utveckling. Som person är du serviceinriktad och vill kundens bästa och går ett extra steg för att kunden ska vara nöjd. Du ser vilka möjligheter det finns och anpassar dina resurser och tillvägagångssätt för en god service mot kunden. Vidare är du självgående i ditt arbete och har en förmåga att själv arbeta mot dina mål och genomföra de uppgifter som du förväntas. Du har en vilja att utvecklas och hela tiden bidra till en tillväxt inom företaget och dess kompetens. Därintill är du lyhörd i olika sammanhang och agerar på det som förmedlas. Du gillar utmaningar och ger inte upp och tillsammans med kollegor och närmsta chef kommer på en lösning för att hitta och hjälpa kunder.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Linköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: säljare, account manager, försäljning, sälj, manager, undersökningar, Linköping, Östergötland, kundkontakt, heltid.
Mer info
Område Norrköping
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!