Hoppa till innehåll
Flexit AS logotyp

Kundservice - Teknisk Service

Teknisk service är en viktig del av företagets kundservice som ska säkerställa att levererade produktlösningar fungerar tillfredsställande och därmed bidra till hög kundnöjdhet. Teknisk service hjälper kunder med våra ventilationslösningar och ger hjälp via telefon samt utför serviceuppdrag ute på fältet vid behov.

Arbetsuppgifter
  • Hjälpa kunder med teknisk problemlösning, råd och vägledning via telefon. Några serviceuppdrag ute på fältet kan förekomma.
  • Reklamationshantering.
  • Förmedla servicekontakter till kunder.
  • Delta i förbättringsarbete.
Du kommer att ingå i det tekniska serviceteamet och rapporterar till avdelningschefen för teknisk service.
Arbetsplats: Ørje, Norge.

Önskade kvalifikationer
  • Du är serviceinriktad, har ett tekniskt intresse och förmåga att se bra tekniska lösningar.
  • Du gillar att lösa utmaningar för kunden.
  • Du gillar att arbeta i team och att kommunicera med människor.
  • Du har tekniskt intresse och gärna elkompetens.
Eventuella frågor om tjänsten ställs till Johnny Torbergsen, mobil +47 476 01 680

Ansökan och CV sänds till johnny.torbergsen@flexit.no

Ansökningar tas emot löpande. Varmt välkommen
Flexit AS logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
05 april 2024 (36 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Stark tillväxt
Flexit utvecklar, producerar och marknadsför energieffektiva produkter, tjänster och lösningar för att förbättra inomhusklimatet i bostäder och kommersiella fastigheter. Marknadsföring och försäljning sker till bostadsmarknaden, byggvarumarknaden och den professionella ventilationsmarknaden. Flexits hemmamarknad är Norden och produktlösningarna är därmed utvecklade för det krävande Nordiska klimatet. Flexit har Norden, Baltikum, Nederländerna samt stora delar av Östeuropa som sina marknader. Vi nöjer oss inte med det, utan vill vidare och arbetar därför målmedvetet för en fortsatt tillväxt på nya marknader, både avseende nya lösningar och produkter.