RUTAB är ett dynamiskt företag som fortsätter att expandera och utveckla sin verksamhet och vi har nu behov av att anställa en ny medarbetare omgående.
Vi söker en Innesäljare för omgående
anställning
Arbetsuppgifter:
Som innesäljare är Du en viktig länk i säljkedjan där Du arbetar med kundkontakt, orderhantering, support, offerthantering, projektering av belysningsstyrning och kalkylering samt fungerar som ett stöd för våra utesäljare.
Vi letar efter dig som:
- Är fokuserad, ansvarsfull och ställer höga krav på dig själv.
- Har viljan att lära och utveckla dig inom din yrkesroll.
- Har datorvana, gärna i affärssystemet Navision eller liknande.
- Är fokuserad, ansvarsfull och trivs i ett högt temp.
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
- Har kunskap inom el
Din personlighet
Som person ser vi att Du är tillmötesgående med ett intresse, förmåga och vilja att hjälpa kund för att hitta bästa möjliga lösning. Du är noggrann, ansvarsfull, van att jobba i grupp, trivs med ett högt tempo samt att du är affärsmässig i Dina relationer. Vi lägger stor vikt vid Din personliga karaktär och
Dina ambitioner. Koncernen präglas av engagemang, nyfikenhet, korta beslutsvägar och högt till tak.
Ansökan
Önskas ytterligare information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Produkt- och
Supportchef Christer Jepsson, christer.jepsson@rutab.se, telefon 042-25 77 11, eller CFO & HRAnsvarig, Catarina Ekenstierna, catarina.ekenstierna@rutab.se, telefon 0380-55 50 52.
Din ansökan skickar du till Catarina Ekenstierna på email: catarina.ekenstierna@rutab.se
Intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2023-02-28