Client Service Manager – Ta chansen att göra skillnad!
Sista ansökningsdag
13 november 2024 (35 dagar kvar)
Publiceringsdatum
22 september 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Anställningsannons: Client Service Manager
Är du en problemlösare som tänker utanför boxen? Brinner du för att ge utmärkt service? Vi på Nordicta tillhandahåller bostäder åt företag med personal stationerade på annan ort och söker nu en Client Service Manager!
Position: Client Service Manager
Arbetsbeskrivning:
Som Client Service Manager kommer du att ansvara för all service relaterad kommunikation med våra hyresgäster och hyresvärdar. Du kommer att vara den centrala kontaktpunkten och säkerställa att alla frågor och ärenden hanteras snabbt och professionellt. Dina huvuduppgifter kommer att inkludera:
- Hantera daglig kommunikation med hyresgäster och hyresvärdar.
- Lösa problem och ärenden på ett effektivt och kreativt sätt.
- Koordinera service och underhåll med relevanta avdelningar.
- Upprätthålla hög servicenivå och kundnöjdhet.
- Dagligen sköta det interna bokningssystemet.
- Arbeta med att bygga ut vårt service och hyresvärds nätverk.
Kvalifikationer:
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Stark problemlösningsförmåga och förmåga att tänka utanför boxen.
- Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande.
- God kommunikations- och organisationsförmåga.
Vi erbjuder:
- En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö.
- Möjlighet att vara en del av ett engagerat och professionellt team.
- Konkurrenskraftig lön och förmåner.
Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan och CV till info@nordicta.com Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en problemlösare som tänker utanför boxen? Brinner du för att ge utmärkt service? Vi på Nordicta tillhandahåller bostäder åt företag med personal stationerade på annan ort och söker nu en Client Service Manager!
Position: Client Service Manager
Arbetsbeskrivning:
Som Client Service Manager kommer du att ansvara för all service relaterad kommunikation med våra hyresgäster och hyresvärdar. Du kommer att vara den centrala kontaktpunkten och säkerställa att alla frågor och ärenden hanteras snabbt och professionellt. Dina huvuduppgifter kommer att inkludera:
- Hantera daglig kommunikation med hyresgäster och hyresvärdar.
- Lösa problem och ärenden på ett effektivt och kreativt sätt.
- Koordinera service och underhåll med relevanta avdelningar.
- Upprätthålla hög servicenivå och kundnöjdhet.
- Dagligen sköta det interna bokningssystemet.
- Arbeta med att bygga ut vårt service och hyresvärds nätverk.
Kvalifikationer:
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Stark problemlösningsförmåga och förmåga att tänka utanför boxen.
- Erfarenhet av kundservice eller liknande roll är meriterande.
- God kommunikations- och organisationsförmåga.
Vi erbjuder:
- En dynamisk och stimulerande arbetsmiljö.
- Möjlighet att vara en del av ett engagerat och professionellt team.
- Konkurrenskraftig lön och förmåner.
Låter detta som något för dig? Skicka din ansökan och CV till info@nordicta.com Vi ser fram emot att höra från dig!
Liknande Jobb
Sök jobbet
Ansök senast
13 november 2024 (35 dagar kvar)