Agnes advokater söker kontorsansvarig

Agnes advokater söker kontorsansvarig

Om rollen

I denna tjänst kommer du ha det övergripande och samordnande ansvaret för kontoret och byråns verksamhet och stötta dina kollegor med administrativ support samt sköta den ekonomiska administrationen kopplat till våra ärenden och de processer vi arbetar med. Rollen ställer krav på ansvarstagande, social kompetens, god flexibilitet och att du trivs i ett varierat arbetstempo med breda arbetsuppgifter såsom t ex:
  • Fakturering, kvittohantering och reseräkningar, kostnads- och budgetkontroll etc.
  • Registrera ärende - och klientinformation
  • Kontorsansvar (inköp av förnödenheter och kontorsmaterial), säkerställa att kontoret håller en representativ och trevlig miljö
  • Kontaktperson utåt mot klienter, leverantörer och myndigheter m fl
  • Ansvar för byråns telefon och allmänna mail under kontorstid vardagar
  • Sköta rese- och hotellbokningar
  • Planera och koordinera events samt interna konferenser och aktiviteter, luncher etc.
  • Ansvar för uppdatering av hemsida och annan typ av marknadsföring och kommunikation
  • Hjälpa till med personaladministrativa arbetsuppgifter, som on- och off boarding etc.
Din erfarenhet och personlighet

Vi söker dig som har några års erfarenhet av liknande arbete, gärna från annan advokatbyrå eller domstol. Du är social och har god vana att arbeta med service, administration, arbetar proaktivt och kan hantera flera uppgifter parallellt. Du är ansvarstagande och noggrann och tummar inte på kvalité. Vidare trivs du med att arbeta självständigt och är trygg i dig själv. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering.

Du erbjuds

En varierande tjänst där du har möjlighet att anpassa och utveckla arbetsuppgifterna efter dina intressen och behov. Du kommer till en familjär byrå med stort engagemang och professionalitet i det vi gör samtidigt som vi vill behålla våra sunda värderingar med en god balans mellan arbete och privatliv. Tjänsten är en tillsvidareanställning på hel- eller deltid med sex månaders provanställning.

Ansökan och övrig info

I denna rekrytering samarbetar Anges advokater med Jurek Business Support. Känner du igen dig i beskrivningen så tveka inte att ansöka med CV och personligt brev redan idag. Då tjänsten ska tillsättas snarast möjligt kommer vi att göra urval och intervjuer löpande. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Kristin Nelson kristin.nelson@jurek.se. Du söker tjänsten via Jurek Rekrytering & Bemannings hemsida, www.jurek.se.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sökord: kontorsansvarig, kontorsassistent, office manager, office administrator, administratör
Mer info
Kontaktperson Kristin Nelson
Telefon 08-525 01 800
Email Mejla Kristin Nelson
Område Nacka
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Jurek
Sista ansökningsdag Idag (0 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder kompetensförsörjning till företag och organisationer inom såväl privat som offentlig sektor över hela Sverige. Våra specialistområden är ekonomi, juridik, HR och administration samt marknad och management.

Våra rekryteringskonsulter och konsultchefer har bred kompetens och operativ erfarenhet av de affärsområden de rekryterar inom. Hitta din nästa utmaning i karriären hos oss!