Dina arbetsuppgifter
Du kommer i första hand att tillhöra vår Servicedesk och arbeta med att felsöka, åtgärda och dokumentera lösningar i våra avtalskunders IT-miljöer. Du kommer att fungera som 1st line och 2nd line support och ta emot inkommande ärenden för att tillsammans med dina kollegor lösa de problem som dyker upp hos våra kunders användare. Du kommer även att arbeta ute hos kund med support, drift och kundvård.
Din profil
Vi söker dig som har kunskap inom hård- och mjukvara för PC samt erfarenhet och kunskap i Microsoft 365, Windows klient och server. Du kan även hantera nätverkskomponenter såsom switchar, brandväggar och dylikt. Kunskap i VMware, Hyper-V och Linux är meriterande.
Som person besitter du en god servicekänsla och kan ge service av högsta kvalitet. Du är noggrann och har lätt för att samarbeta samt förmåga att självständigt lösa dina uppgifter så effektivt som möjligt. Vidare förväntar vi oss att du har lätt för att kommunicera teknisk information på ett pedagogiskt och lättbegripligt sätt och att du agerar prestigelöst. Ibland kan arbetstempot bli högt och då krävs det att du som person arbetar strukturerat och att du är duktig på att prioritera bland dina arbetsuppgifter.
Körkort, god muntlig och skriftlig förmåga i såväl svenska som engelska är ett krav.
Är du den vi söker? Varmt välkommen med din ansökan!
Ansökan
Vi samarbetar med Clockwork Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Erica Sundin, tel 073 351 27 60. Välkommen med din ansökan via www.clockworkpersonal.se/for-jobbsokande/ senast den 14 Augusti 2022. För ytterligare information om Daladatorer besök gärna www.daladatorer.se