Hoppa till innehåll
OIO logotyp

Ordersupport till servicebolag i Göteborg

Publiceringsdatum
19 februari 2024
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Ansök nu
Om tjänsten:
Som Ordersupport är du ansvarig för att ta emot och hantera förfrågningar via telefon från olika källor, dels från kunder som lagt beställningar och dels från kollegor på andra avdelningar. Din huvudsakliga uppgift är att på ett effektivt sätt ta emot order som kommer från kunder, tolka denna information och agera utifrån önskemål som ligger i systemet. Det kan innebära att ringa kunder för att schemalägga installationsdatum, skapa arbetsorder och rapportera eventuella avvikelser. Alla dessa åtgärder dokumenteras noggrant i ärendehanteringssystemet och du har tät dialog med kollegor på andra avdelningar som arbetar vidare utifrån den information du loggat.

Sammanfattningsvis innebär ditt arbete att:
  • Administrera inkommande orderflöde
  • Ringa utgående samtal till kunder för att schemalägga installation
  • Föra tät dialog med kollegor på övriga avdelningar för att orderflödet ska hanteras korrekt
Vi söker dig som:
  • Har någon form av tidigare erfarenhet inom service, där roller som innefattat support och order är starkt meriterande.
  • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Är bekväm med att arbeta i olika system och IT-miljöer.
För att passa som kandidat till denna grupp bör du ha stark problemlösningsförmåga och en tydlig serviceinriktning. Ditt uppdrag inkluderar att identifiera och hantera problem effektivt samtidigt som du överträffar förväntningarna hos både kunder och kollegor. Detta gör du genom mycket god kommunikation och ett tillmötesgående arbetssätt.

Om anställningen:
Detta är ett konsultuppdrag med omgående start och högst en månads uppsägningstid. Uppdraget sträcker sig initialt över 6 månader med möjlighet till förlängning givet att samtliga parter är nöjda med samarbetet.

Vi på OIO, tillsammans med vår kund, värnar om ditt välmående och engagemang. Därför erbjuds du möjligheten till arbete hemifrån (cirka 2 dagar i veckan) samt fullt marknadsmässiga villkor kopplat till lön, lönemodell, friskvårdsbidrag och semester.

Övrig information:
  • Omfattning: Heltid, dagtid (varierande arbetstider från 06:30-18:00)
  • Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
  • Placering: Mölndal, Göteborg
  • Kontaktperson: Dino Segetalo
  • Lön: Fast månadslön
Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Om OIO:
Vår passion är att hjälpa dig till rätt roll och arbetsplats. Vi är samtidigt medvetna om att du är kräsen och väljer med omsorg inför nästa karriärsteg, det skulle vi också göra. Därför arbetar vi dedikerat i rekryteringsprocessen för att lära känna dig och dina ambitioner. Vi tror nämligen att människor på rätt plats har större chans att nå sin fulla potential. Genom schyssta, okrångliga anställningsvillkor samt ett närvarande ledarskap arbetar vi därefter aktivt med ditt engagemang och din utveckling. På så vis strävar vi efter att bli en självklar karriärpartner för dig. We are as picky as you are.
OIO logotyp
Sök jobbet
Ansök senast
10 mars 2024 (7 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren