Driven butikssäljare till modern och innovativ kakelbutik

Driven butikssäljare till modern och innovativ kakelbutik

Vill du jobba med helhetslösning för badrum, kök och hemmets alla rum? Som säljare hos Konradssons Kakel har du all möjlighet till det. Sök tjänsten redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Som säljare kommer du vara med redan vid första kontakt med kund tills varor och arbete är slutfört. Du kommer serva dem med vilka material de ska ha, allt från husbyggare till tidigare kunder som bara vill ha smakråd. En arbetsdag består bland annat av kundkontakt på plats i butik och via telefon samt ta hand om besökande kunder i showeroomet.

Din profil

Vi söker dig som brinner för god kvalitet och service med ett intresse för kakel. Tack vare att du är intresserad och lättlärd kommer du in i arbetet snabbt och kan ge bra service till kunder.

Skallkrav:
  • Svenska i tal och skrift
  • Grundläggande matematiska kunskaper
Meriterande:
  • Datorvana: hanterat butiksystem: Navision
  • Arbetat inom området tidigare, gärna med kakel
Villkor

Start: V.33
Arbetstider: Deltid vardagar & varannan lördag
Tjänstgöringsort: Mölndal

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Mer info
Kontaktperson Anna Kaiser
Telefon 0722-100 369
Område Mölndal
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Deltid, Projekt- / Visstidsanställd
Sista ansökningsdag 2 juli (14 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Konradssons Kakel är idag en av Sveriges ledande kakel och keramik importörer och har 300 återförsäljare i hela Sverige. Huvudkontoret ligger i Stockholm och deras lager i Jönköping. Butiken i Mölndal öppnade 2007 och har två våningar inklusive ett stort lager. I butiken finns uppbyggda avdelningar som visar badrum, kök och hemmets alla rum - allt för att ge inspiration och visa upp sortimentet. De erbjuder fina lokaler, ett härligt team på 8 anställda, köpvilliga kunder och en strukturerad arbetsplats.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.