Transtema vill förstärka sin Service operation center med fler medarbetare

Transtema vill förstärka sin Service operation center med fler medarbetare

Är du i början av din karriär och en person som trivs med att arbeta i ett fartfyllt tempo? Då kan vi ha tjänsten för dig! I rollen som produktionskoordinator får du en varierande vardag där din förmåga att lösa problem, planera och samordna sätts på prov. På front-office och orderberedning söker vi stjärnor som kan hantera kunder, beställare och kollegor med service i världsklass. Ta chansen och sök redan idag så berättar vi mer om de olika rollerna.

Information om uppdraget

Transtema vill nu förstärka sin SOC-avdelning med fler medarbetare som arbetar med allt ifrån frontoffice, orderberedning och koordinering av nätverkstekniker på fält. Academic Work söker därför för Transtema Network Services räkning medarbetare med start omgående. Uppdraget sträcker sig initialt 6 månader framåt med mycket god chans till förlängning. Du kommer arbeta på plats i fräscha nyrenoverade lokaler i ett öppet kontorslandskap på huvudkontoret i Mölndal med goda trafikförbindelser kollektivt.

Du erbjuds
  • Utvecklande och varierade arbetsuppgifter och ett stort ansvar
  • En tjänst med långsiktig ambition
  • Trivsam arbetsmiljö och fräscha lokaler
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

Arbetsuppgifter

I din roll som produktionskoordinator har du flertalet kontaktytor såväl internt som externt. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i teamet, där du agerar länk mellan kund och fälttekniker. I ditt dagliga arbete planerar och bevakar du fältteknikernas arbete, ger support till teknikerna ute på fält samt har tät kontakt och dialog med både projektledare och kunder. På frontoffice och orderberedning har du kontakt med beställare och kunder över såväl telefon som mail och ditt arbete varieras även med administrativa uppgifter.

Vi söker dig som
  • Har tidigare erfarenhet av en koordinerande roll med inslag av problemlösning
  • Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska för att kunna hantera dialog med kunder/tekniker
  • Har god systemvana
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av telekombranschen

Som person är du:
  • Strukturerad
  • Flexibel
  • Serviceinriktad
Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 6 månader med mycket god chans till förlängning
  • Placering: Mölndal
  • Lön: Timbaserad månadslön
  • Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Transtemas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Mer info
Område Mölndal
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.academicwork.se/
Sista ansökningsdag Löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Transtema Network Services arbetar med utbyggnad, installation och underhåll av telekommunikationslösningar. Läs mer om Transtema här!.