Administratör med kundfokus till Truckhuset

Administratör med kundfokus till Truckhuset

Nu söker vi en administratör till Truckhuset - Toyota Material Handling Sweden. Här får du chansen att arbeta med varierande uppgifter i en kundorienterad miljö. Du blir en del av ett team med god stämning och du kommer dagligen i kontakt med många trevliga interna och externa kontaktytor!

Dina arbetsuppgifter:

I din roll som administratör arbetar du med uthyrning och försäljning av truckar, alltid med kundens bästa i fokus. Du tar emot förfrågningar från kunder, såväl externa som interna, via telefon och mail, samt hjälper kunden att hitta fram till den bästa lösningen. När affären är klar så hanterar du all administration som är kopplad till affären.

Dina främsta arbetsuppgifter:
  • Hantera förfrågningar från kunder, såväl externa som interna.
  • Hyra ut truckar.
  • Sälja och orderlägga begagnade truckar.
  • Samråda med säljare ute på fältet för att hitta bästa lösningen för kunden.
  • Sköta all administration kopplat till hyra och försäljning, som exempelvis avtalsskrivning transportbokningar och fakturering.
Din profil:

Vi söker dig som har erfarenhet av administration och som trivs i en roll där du får ge god service till andra. Du gillar att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att ta nya kontakter och prata med människor är något du trivs med. Du är engagerad i ditt arbete och har viljan att sätta dig in i företagets produkter, varpå ett tekniskt intresse kommer väl till pass.

Då du kommer att arbeta med administration av olika slag är god dator- och systemvana en förutsättning, likaså en grundläggande ekonomisk förståelse. För att hantera kontakterna som tjänsten medför behöver du kunna kommunicera obehindrat på svenska i såväl tal som skrift. Vidare har du som lägst utbildning på gymnasienivå eller motsvarande.

Om tjänsten:

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd direkt av företaget. Tjänsten är på heltid och tillsvidare med inledande provanställning.

Placeringsort: Mjölby

Tillträde: enligt överenskommelse

Sista ansökningsdatum är 25/2. Vi önskar att du söker så snart så möjligt då urvalsarbetet sker fortlöpande. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Julia Hermansson, rekryteringskonsult: 0709-43 57 85
Mer info
Område Mjölby
Yrkesroll HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 25 feb 2020 (7 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav. För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss eller rekrytering till någon av våra kunder. www.onepartnergroup.se