Eftermarknads koordinator sökes till företag i Mariestad!

Eftermarknads koordinator sökes till företag i Mariestad!

Har du en bakgrund inom teknik och söker ett varierande arbete med mycket ansvar? Sök då tjänsten redan idag, vi behandlar ansökningar löpande.

Dina arbetsuppgifter

Hos vår kund i Mariestad arbetar du på serviceavdelningen inom eftermarknad. Arbetsuppgifterna innebär planering av servicetekniker inom montage, service och driftsättning hos kunder. Arbetet sker både internt för tekniker samt externt mot kunder. Du koordinerar i huvudsak vart och när tekniska arbeten ska göras och handlägga detta i ett affärssystem. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor men vi ser gärna att du är en stresstålig person som kan snabbt sätta dig in i nya situationer då det dagligen uppstår akuta ärenden som kräver snabb åtgärd.

Då en stor del av arbetet sker i samråd med kund krävs det att du har en kommunikativ förmåga för problemlösning samt trivas med försäljning av företagets tjänster.

Din profil

Som person ser vi att du är strukturerad och trivs med att driva egna ärenden enat med ditt team. Då du kommer att arbeta inom maskinindustrin bör du ha ett tekniskt intresse och gärna en bakgrund inom maskin eller produktion.

Skallkrav för tjänsten:
- Utbildning inom relevant tekniskt område som exempelvis maskiningenjör, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet.

Meriterande är om du tidigare har erfarenhet med kundhantering och orderhantering.

Villkor

Ort: Mariestad
Arbetstider: Vardagar 08:00-17:00
Start: Omgående med hänsyn till eventuell examen/uppsägningstid.
Lön: Enligt gällande kollektivavtal

Sök tjänsten redan idag, annonsen kan komma att tas bort innan sista ansökningsdatumet!
Mer info
Område Mariestad
Yrkesroll Administration, Försäljning, Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 25 juni (6 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund utvecklar, tillverkar och levererar maskiner och utrustning för vatten- och avloppsvattenrening. Mer information om företaget ges vid en eventuell intervju.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.