

Ekonomiassistent med fokus på leverantörreskontra, centrala Malmö
Vi letar efter dig som är en erfaren och trygg ekonomiassistent med god erfarenhet av leverantörsfakturahantering. Tjänsten är ett konsultuppdrag hos en av SJRs kunder med kontor i nära Malmö central. Behovet är med start omgående och cirka ett halvår framåt.
Hos SJR arbetar du som konsult i olika uppdrag hos våra kunder i varierande branscher. I rollen som ekonomiassistent förväntas du att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och för att trivas som konsult är du flexibel och nyfiken.
Arbetsuppgifter
I detta uppdrag kommer ditt fokus vara leverantörreskontra. Arbetet sker i readsoft och palette och du jobbar tillsammans i ett team men där varje person tar ett stort eget ansvar för att få arbetet gjort. Andra arbetsuppgifter är; återrapportering av betalningar, manuell betalning bank, inbetalning till skatteverket, hantera ombudsfakturor, stämma av konton. Då kunden är ett internationellt bolag är det viktigt att du känner dig bekväm i att skriva och prata på engelska.
Din bakgrund
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag
Ort: Malmö, centralt
Start: Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Skicka gärna in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval, detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Carin Forsén på Mobil nummer 070 471 59 12 eller Talent Acquisition Manager Mona Yusefi på mobil nummer 072 394 33 65.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy
Hos SJR arbetar du som konsult i olika uppdrag hos våra kunder i varierande branscher. I rollen som ekonomiassistent förväntas du att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och för att trivas som konsult är du flexibel och nyfiken.
Arbetsuppgifter
I detta uppdrag kommer ditt fokus vara leverantörreskontra. Arbetet sker i readsoft och palette och du jobbar tillsammans i ett team men där varje person tar ett stort eget ansvar för att få arbetet gjort. Andra arbetsuppgifter är; återrapportering av betalningar, manuell betalning bank, inbetalning till skatteverket, hantera ombudsfakturor, stämma av konton. Då kunden är ett internationellt bolag är det viktigt att du känner dig bekväm i att skriva och prata på engelska.
Din bakgrund
- Erfarenhet av arbete som ekonomiassistent med fokus leverantörreskontra
- Relevant utbildning inom ekonomi
- God kunskap inom Excel
- Erfarenhet av större affärssystem som exempelvis; Navision, Axapta, M3, SAP
- Svenska och engelska i tal och skrift
Övrig information
Uppdragstyp: Konsultuppdrag
Ort: Malmö, centralt
Start: Vi ser gärna att du är tillgänglig omgående
Lön: Enligt överenskommelse
Skicka gärna in din ansökan omgående då vi arbetar med löpande urval, detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Carin Forsén på Mobil nummer 070 471 59 12 eller Talent Acquisition Manager Mona Yusefi på mobil nummer 072 394 33 65.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy
Mer info
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
01 okt. 2023 (1 dag kvar)
Om arbetsgivaren
SJR är specialiserat på rekrytering och konsultverksamhet inom ekonomi, bank och finans samt karriärvägledning vid omstruktureringar. Vårt arbete kännetecknas av kvalitet, nytänkande och personligt engagemang.