Är du intresserad av att arbeta i en spännande miljö med möjlighet att påverka din arbetsdag? Tycker du om att kommunicera med alla typer av människor?
Lendomatic letar nu efter en kundservicemedarbetare som kommer att vara länken mellan företaget och kunderna. Vi växer och teamet behöver därför nya kollegor.
Den vi söker har en social personlighet, erfarenhet inom kundservice och är organiserad. Du kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt och har en hög arbetsmoral. Övriga kvalifikationer är, att du har goda egenskaper i privatekonomi då du kommer att sitta med handläggning och kreditvärdering av kunder. Du räds inte att tala med nya personer över telefon eller e-mail och kan på ett professionellt sätt hjälpa nya kunder. Du kommer att arbeta i en trevlig kontorsmiljö, tillsammans med ett framgångsrikt team som har mycket erfarenhet att dela med sig av.
Ansvar: - Dagliga dialoger med kunder både inkommande och utgående (telefon / e-post / m.m.)
- Se till att webbplatser, produkter och tjänster är uppdaterade
- Planering, samordning och genomförande av den dagliga verksamheten
- Assistera marknadsföringsavdelningen med olika uppgifter
- Handläggning och kreditvärdering av kunder
Kvalifikationer: - Svenska som modersmål och goda kommunikationsförmågor på engelska
- Tidigare erfarenhet av kundservice är ett plus
- Teknisk expertis: Microsoft Office och en allmän datorkunskap
- Ansvarstagande person med en känsla för service
Vi föreställer oss att du är en glad och serviceinriktad person. Helst har du erfarenhet inom kundservicebranschen. Jobbet är heltid under normala arbetstider och du kommer att arbeta sida vid sida av resten av teamet. Anställningen startar snarast möjligt.
Skicka din ansökan till vår kundstjänstansvarige, Matilde Rasmussen, på mra@lendomatic.com.