

Customer Success Manager till KassaCentralen i Malmö!
KassaCentralen fortsätter sin tillväxtresa, och nu behöver vi bli fler! Kan det vara dig vi letar efter?
Vi letar efter dig som är en stjärna på att vårda kundrelationer och som kan hjälpa våra kunder i användandet av våra produkter, med målet att skapa den bästa möjliga kundresan.
Om tjänsten
Som Customer Success Manager arbetar du med att säkerställa att våra befintliga och nya kunder får den bästa möjliga upplevelsen i affären med KassaCentralen. Ditt mål är att skapa mervärde för kunderna och öka kundnöjdheten, och därigenom driva försäljning genom att skapa lojala kunder. En viktig del i arbetet är att se till att kunden förnyar sin tjänst eller plan, men det är lika viktig att hitta möjligheter för merförsäljning.
Kort sagt: Du ska guida kunden genom hela kundresan.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat,
Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Malmö på
KassaCentralens huvudkontor. Start enligt överenskommelse. Resor förekommer även i tjänsten.
Vem letar i efter?
Vi söker en person som är utåtriktad och serviceminded. Kommunikation är A och O, så det är viktigt att du kan etablera och upprätthålla relationer med kunder och vårda dessa långsiktigt.
Du behöver vara strukturerad och trivas med ansvaret att organisera ditt egna arbete. Du kommer att arbete i ett ärendehanteringssystem så god administrativ vana är meriterande. Tjänsten kräver att man kan hantera flera pågående ärenden parallellt med god effektivitet och kvalitet.
Vi tänker oss att du kommer ifrån en tidigare roll med mycket uppsökande kundkontakt, möjligtvis som innesäljare eller från en liknande roll inom servicebranschen. Många av våra kunder verkar inom restaurangbranschen så vi ser det som väldigt meriterande med restaurangvana eller ett kontaktnät inom restaurangbranschen.
Vi vill höra från dig!
Vi är ett snabbt växande företag där utvecklingen och utmaningarna aldrig tar slut, och där vi strävar efter att stimulera samma tillväxt och utveckling i bolaget som hos alla våra medarbetare. Vi arbetar aktivt med fortbildning och möjligheter för våra medarbetare att kunna växa och utmanas inom företaget.
Låter detta som en arbetsplats och tjänst som kan vara din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag, maila oss på jobb@kassacentralen.se
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vi letar efter dig som är en stjärna på att vårda kundrelationer och som kan hjälpa våra kunder i användandet av våra produkter, med målet att skapa den bästa möjliga kundresan.
Om tjänsten
Som Customer Success Manager arbetar du med att säkerställa att våra befintliga och nya kunder får den bästa möjliga upplevelsen i affären med KassaCentralen. Ditt mål är att skapa mervärde för kunderna och öka kundnöjdheten, och därigenom driva försäljning genom att skapa lojala kunder. En viktig del i arbetet är att se till att kunden förnyar sin tjänst eller plan, men det är lika viktig att hitta möjligheter för merförsäljning.
Kort sagt: Du ska guida kunden genom hela kundresan.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat,
- Följa upp befintliga och nya kunder
- Behovsanalyser
- Identifiera möjligheter för merförsäljning
- Genomföra kundundersökningar och föra statistik på feedback
Tjänsten är en heltidstjänst med placering i Malmö på
KassaCentralens huvudkontor. Start enligt överenskommelse. Resor förekommer även i tjänsten.
Vem letar i efter?
Vi söker en person som är utåtriktad och serviceminded. Kommunikation är A och O, så det är viktigt att du kan etablera och upprätthålla relationer med kunder och vårda dessa långsiktigt.
Du behöver vara strukturerad och trivas med ansvaret att organisera ditt egna arbete. Du kommer att arbete i ett ärendehanteringssystem så god administrativ vana är meriterande. Tjänsten kräver att man kan hantera flera pågående ärenden parallellt med god effektivitet och kvalitet.
Vi tänker oss att du kommer ifrån en tidigare roll med mycket uppsökande kundkontakt, möjligtvis som innesäljare eller från en liknande roll inom servicebranschen. Många av våra kunder verkar inom restaurangbranschen så vi ser det som väldigt meriterande med restaurangvana eller ett kontaktnät inom restaurangbranschen.
Vi vill höra från dig!
Vi är ett snabbt växande företag där utvecklingen och utmaningarna aldrig tar slut, och där vi strävar efter att stimulera samma tillväxt och utveckling i bolaget som hos alla våra medarbetare. Vi arbetar aktivt med fortbildning och möjligheter för våra medarbetare att kunna växa och utmanas inom företaget.
Låter detta som en arbetsplats och tjänst som kan vara din nästa utmaning? Skicka in din ansökan redan idag, maila oss på jobb@kassacentralen.se
Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Vi tillämpar löpande rekrytering och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Mer info
Kontaktperson
Matilda Holmgren
Email
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
24 juli 2023 (45 dagar kvar)
Om arbetsgivaren
Kassacentralen är helhetsleverantör av kassasystem och betallösningar och vi utvecklar programvaror under fyra olika varumärken; TruePOS, TruePAY, TrueAPP och TruePAD. Vår målsättning är att erbjuda en trygg och säker helhetslösning som effektiviserar och förenklar försäljningsprocessen för alla våra kunder inom en rad olika branscher.