Säljare av e-handelslösningar

Säljare av e-handelslösningar

Här får du chansen att bli en säljare som är en del av dina kunders resa till framgång!

Om kundföretaget

eValent Group är ett företag i stark tillväxt med 30 eValentare i kontoret centralt beläget i Gustav Adolfs torg. De levererar e-handelslösningar till 1000 företag i Norden och jobbar med en egenbyggd plattform Nordisk e-handel samt den internationella OpenSource plattformen Magento. eValent är sedan 2011 licensierad silverpartner till Magento och blev även utsett till DI Gasellföretag både 2013 och 2014. Kunderna består mestadels av små till medelstora företag i Skandinavien och nu söker dem en person som vill vara med på denna spännande resa framåt!

Läs mer på www.evalent.se

Dina arbetsuppgifter

Precis som titeln säger kommer du i denna roll vara länken mellan kunden och eValent. Du kommer arbeta med befintliga kunder samt nykundsbearbetning. Det innefattar både etablerade bolag som ska utveckla sin e-handel, såsom nya affärsidéer som är i startskedet, där du kommer vara en del i deras affärsutveckling. Kunden kommer inte bara möta en säljare när de träffar dig, utan även en person som driver deras projekt framåt för att erbjuda den bästa lösningen för dem. Tjänsten som affärsutvecklande säljare innebär ett stort eget ansvar där du kommer arbeta mot tydliga säljmål så att du som säljare utvecklas i största möjliga mån. Du kommer ha ett tätt samarbete med projektteamet för att ta fram förslag på bästa tekniska lösning för kunden.

Din profil
  • Du ska ha minst 2-3 års erfarenhet från försäljning av e-handel, IT-system, digital marknadsföring eller likvärdigt.
  • Meriterande om du har varit med och byggt upp en egen webbutik, eller jobbat i ett större team som jobbar med e-handel.
  • Du är proaktiv, driven, målinriktad, positiv och har lätt för att driva en säljprocess och nå avslut.
  • Du vill göra karriär och växa i din roll som säljare.
  • Du har en hög servicenivå och kan snabbt skapa dig en uppfattning om kundens behov.
  • Du är mån om att skapa hållbara kundrelationer.
  • Du brinner för att utveckla verksamheter och driva projekt framåt samtidigt som du har ett stort intresse av e-handel och försäljning.
6 månader provanställning tillämpas.

Om vårt företag

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, lager- och logistik, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på 43 orter i Sverige, och har över 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

För oss är det viktigt att du ska trivas och känna glädje över att gå till jobbet. Därför kan du lita på att vi gör vårt bästa för att hitta ett jobb som ska passa dig. Oavsett om det gäller en tjänst som anställd hos oss, eller rekrytering till någon av våra kunder.

www.onepartnergroup.se
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av OnePartner Group
Sista ansökningsdag 26 nov (13 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

OnePartnerGroup är en svenskägd koncern. Vare sig du behöver hjälp med rekrytering, bemanning, funktions- och logistiklösningar, utbildning eller HR kan du som kund hos oss räkna med att vi gör allt för att vara snabba och lätta att arbeta med, utan att tumma på vår professionalitet. Vi är helt sonika en komplett leverantör av kompetens inom både yrkesarbetar- och tjänstemannasektorn. Tillsammans med våra ca 2500 medarbetare är vi verksamma på 39 orter i Sverige. Med hjälp av vår stora lokala kännedom, erfarenhet och vårt engagemang strävar vi alltid efter att vara den lokalaste samarbetspartnern.

Läs med på www.onepartnergroup.se