Hoppa till innehåll
Bravura logotyp

Operations Manager

Ansök nu

Är du en erfaren ledare som motiveras av att driva och utveckla team? Har du tidigare erfarenhet av att hantera och koordinera olika affärsprocesser inom Uthyrningsbranschen? Då kan du vara den vi söker!

Om tjänsten

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos vår kund.

Om företaget

Mer information ges vid en eventuell intervju.

Arbetsuppgifter

I rollen som Operations Manager ansvarar du för avdelningen "Operations" som innefattar området Fleet. Ditt team består i dagsläget av cirka 10 personer som besitter olika typer av expertis och roller men som gemensamt går under området Operations.

Du har följande arbetsuppgifter:
* Leda personal på plats, inklusive löpande support, utbildning och utveckling.
* Säkerställa stöd mellan tvärfunktioner genom interna möten och teamgenomgångar.
* Främja produktivitet, effektivitet, tillväxt och lönsamhet.
* Stödja COM genom att analysera vilka områden som presterar och var resurser behövs prioriteras.
* Stödja kommunikationsinsatser genom överblick av ledningens affärsmål, interna möten och utvärdering av teamet
* Ansvara för framtagande av rapporter och statistik.
* Säkerställa efterlevnad av drift- och underhållspolicyer och procedurer.
* Övergripande ansvar för arbetsmiljön, uppföljning och support kring IT-ärenden från de anställda.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

* 2-3 års arbetslivserfarenhet av liknande roll
* Arbetslivserfarenhet inom logostikbranschen
* Obehindrad svenska och engelska, både tal och skrift

Vi söker dig som motiveras av att driva verksamheter mot framgång och som har en god förmåga att inspirera och guida ditt team mot era gemensamma mål. Vi ser att du tidigare har haft fullt personalansvar och uppvisat goda resultat vad gäller att bygga starka och engagerade team. Som ledare har du en god förmåga att anpassa ditt ledarskap och din ledarstil efter situation och person.

Vi ser att du har en bakgrund inom lastbil/trailerbranschen och genom det har tillgodosett dig en bred kunskap och förståelse för området. Det är meriterande med tidigare arbetslivserfarenhet inom leasing/hyrbilsbranschen.

Övrig information

Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Mer info
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
16 nov. 2023 (51 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare