

Kundsupport till Telia
Har du ett tekniskt intresse och vill arbeta i en roll med stort kundfokus? I den här tjänsten får du möjlighet att lära dig Telias fiberaffär och vara en del av en spännande förändringsresa.
Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företagetTelia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team med god gemenskap och bred kunskap.
ArbetsuppgifterI den här rollen arbetar du som kundsupport i teamet bakom Fastighetsägaringången. Det är fastighetsägaringången som förvaltar, felsöker och utökar Telias befintliga fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från fastighetsägare, registrera felärenden samt lämna över ärenden till rätt enhet som felsöker och åtgärdar felet. Du är den person som lyssnar in kundens problem för att ge support i världsklass. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor, tillsammans löser ni de utmaningar avdelningen ställs inför.
* Behandla inkommande samtal
* Vara kundens ingång för frågor gällande fel
* Dirigera respektive feländring till rätt enhet för felsökning
* Bidra till förstklassig support och kundnöjdhet
* Avslutad gymnasial utbildning
* Erfarenhet av kundsupport (fördelaktigt teknisk support) via telefon
* God IT-vana
* Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift
Vi söker dig som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du har alltid kunden i fokus och vill lösa deras problem, antingen på egen hand eller tillsammans med dina kollegor. Vidare är du en person som självständigt driver dina arbetsuppgifter framåt. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service.
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Om arbetsgivaren
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.