Nu söker vi till bemt serviceavdelning drivna, ansvarsfulla och engagerade administratörer/koordinatorer med god erfarenhet inom administration och SDF servicesystem till vår expanderande serviceverksamhet i Malmö.
Vi finner det viktigt att du är serviceinriktad, tycker om kundkontakter, är engagerad och kan jobba både självständigt såväl i team som med dina kollegor. Du har god erfarenhet av att jobba med SDF servicesystem och brinner för administration.
Om JobbetDina arbetsuppgifter inom den dagliga verksamheten på bemt, i rollen som administratör/servicekoordinator kommer att inkludera olika moment för att leverera en god service och tjänst till våra kunder. Du kommer att arbeta inom servicesystemet SDF som blir ditt viktigaste verktyg för struktur, organisation och orderhantering. Våra kunder är bland annat fastighetsbolag, industrier och butiker.
Arbetsuppgifter- Koordinera felanmälningar både akuta och planerade från start till stopp.
- Administrera order, fakturor, prissättning, digitala tidrapporter och leverantörsfakturor mm.
Vad vi förväntar oss av dig- God kunskap inom administration och SDF servicesystem, och IT (t.ex. Microsoft Office internet, ärendehanteringssystem)
- Goda kunskaper i svenska och engelska
- Vi värdesätter din förmåga att arbeta strukturerat
- Övriga meriter som värderas är teknisk förståelse inom kyl och ventilationsteknik men inget krav
Vi erbjuder- En heltidstjänst
- Marknadsmässig lön
- Friskvårdsbidrag
- Trevliga och glada kollegor
- Det finns goda utvecklingsmöjligheter i bolaget
- Företagsbetalda aktiviteter så som padel, gym osv
Du kommer arbeta i ett bra team med hela bemtgruppen i ryggen.
Vi beaktar ansökningar löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut.
Välkommen med ansökan idag!