
Kundservicemedarbetare
Publiceringsdatum
23 oktober 2023
Område
Yrkesroll
Typ av anställning
Kontaktperson
Jenny Markusson
Telefon
Jobbeskrivning
Då en av våra medarbetare har avancerat inom organisationen, letar vi nu efter en ny talang till vårt backoffice-team.
Är du serviceinriktad, intresserad av kundrelationer och har ett öga för IT och teknik? Då kanske du är vår nästa kundservicemedarbetare!
Om Advisera:
Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.
Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.
I din roll som Kundservicemedarbetare:
Som kundservicemedarbetare blir din uppgift att assistera våra kunder med deras tekniska utmaningar. Du kommer att ge support för IT och telefoni & växellösningar, samt samarbeta nära våra rådgivare, kunder och leverantörer. Du kommer också att hantera ärenden via telefon, chatt och e-post, med målet att alltid ge bästa möjliga service till våra kunder. Du blir en del av ett team om sju dedikerade medarbetare med placering på huvudkontoret i Malmö.
Kollegan Emma beskriver hur det är att arbeta i Backoffice - teamet:
"Här är alla måna om varandra och verkligen bryr sig, vi stöttar och pushar varandra i det dagliga arbetet. Men framförallt så har vi roligt!"
Arbetsuppgifter
Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se.
Välkommen med din ansökan!
Då en av våra medarbetare har avancerat inom organisationen, letar vi nu efter en ny talang till vårt backoffice-team.
Är du serviceinriktad, intresserad av kundrelationer och har ett öga för IT och teknik? Då kanske du är vår nästa kundservicemedarbetare!
Om Advisera:
Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.
Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.
I din roll som Kundservicemedarbetare:
Som kundservicemedarbetare blir din uppgift att assistera våra kunder med deras tekniska utmaningar. Du kommer att ge support för IT och telefoni & växellösningar, samt samarbeta nära våra rådgivare, kunder och leverantörer. Du kommer också att hantera ärenden via telefon, chatt och e-post, med målet att alltid ge bästa möjliga service till våra kunder. Du blir en del av ett team om sju dedikerade medarbetare med placering på huvudkontoret i Malmö.
Kollegan Emma beskriver hur det är att arbeta i Backoffice - teamet:
"Här är alla måna om varandra och verkligen bryr sig, vi stöttar och pushar varandra i det dagliga arbetet. Men framförallt så har vi roligt!"
Arbetsuppgifter
- Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras Rådgivare
- Löpande support av telefoni- & växellösningar
- Orderregistrering och avstämning i CRM-system
- Avslutad gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet av serviceyrke och bemötande av kunder.
- God data och systemvana
- Du utrycker dig väl i tal och skrift
- Är lösningsorienterat och pedagogisk samtidigt som du trivs med att arbeta i ett högt tempo.
- Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster sedan tidigare är meriterande, men inget krav.
- Fantastisk arbetsmiljö och gemenskap med kollegor.
- En kultur där individens utveckling värderas högt, med ständig coaching och utbildning.
- Gemensamma frukostar, after works, teamaktiviteter och årliga konferenser.
- Möjlighet att utvecklas i ett snabbt växande och expanderande bolag.
Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta Jenny@advisera.se.
Välkommen med din ansökan!


Om arbetsgivaren
Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.
Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.
Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.
Fler jobb från samma arbetsgivare
Liknande Jobb