Hoppa till innehåll
Academic Work logotyp

Dansk- & svensktalande Sales Support till globala KONE

Ansök nu

Trivs du i en central, supporterande roll med breda kontaktytor? Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och gillar att jobba administrativt samt ta egna initiativ? Vår kund KONE har flera år i rad utsetts till ett av världens mest innovativa företag av Forbes Magazine och du kommer att arbeta på deras kontor i Kista/Årsta, där du fyller en viktigt funktion som administratör inom Sales Support-teamet. Sök tjänsten redan idag då urval sker löpande!



Arbetsuppgifter
  • Teamets huvudsakliga arbetsuppgifter är av second line karraktär, kopplad till avtalsadministration och upprätthållande av aktuell masterdata i affärssystem (SAP). Detta innebär en varierande vardag där du ena stunden utreder svårare kundärenden med koppling till masterdata och avtalstydande, till att ta ut rapporter till såväl säljare som ledare inom bolaget. Du har daglig kontakt med både slutkunder och säljare, med e-post/ärenden som ditt huvudskliga verktyg för kommunikation.

I ditt team kommer du som ny på KONE få en mentor som ansvarar för din upplärning under hela introduktionsperioden. Teamet består av både erfarna administratörer och dem som nyligen startat sin karriär inom denna viktiga roll. Men gemensamt för oss alla är att vi är en nyckelresurs för vår framgång med vår affär och vi brinner för att hjälpa våra säljare och kunder till den bästa leveransen möjligt.



Kvalifikationer
  • Har arbetslivserfarenhet av kundservice/-support och administration
  • Har goda kunskaper i Excel
  • Har mycket goda kunskaper i danska, svenska och engelska i tal och skrift då du kommer ha kontakt med kunder och kollegor i Skandinavien dagligen
  • Har kunskaper i något affärssystem och/eller CRM-system (KONE använder bland annat SAP)

Som person är du en positiv teamspelare som trivs i en roll med daglig problemlösning. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och nå dessa tillsammans med ditt team. Du brinner för kundservice samtidigt som du trivs med administrativa arbetsuppgifter och gör dessa med stor noggrannhet och effektivitet.

Övrig information
  • Start: Omgående
  • Omfattning: Heltid, 40 h/v med arbetstiderna 08-17
  • Placering: Kista eller Malmö. OK med remote.

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi rekommenderar därför att du redan idag ansöker med CV och ett personligt brev där det framgår tydligt varför just du är rätt person för tjänsten, då vi kommer ta din motivering i beaktning i urvalsprocessen.

Mer info
Yrkesroll
Typ av anställning
Sista ansökningsdag
22 juli 2023 (55 dagar kvar)
Ansök nu

Om arbetsgivaren

Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och akademiker i början av karriären, young professionals. Vi startade som tre studenter som levde vår egen affärsidé. Men snart ledde kraften affärsidén bort från pannrummet mot stadig expansion. Nu är vi en internationell verksamhet där young professionals påbörjar sina karriärer, varje dag. Sedan starten har vi hjälpt över hundratusen till jobb och vi hoppas på att hjälpa många, många fler. Just nu har vi över 1000 lediga jobb över hela Sverige, extrajobb för dig som fortfarande studerar och heltidsjobb för dig som är i början eller i mitten av din karriär. Gemensamt för de företag vi jobbar med är att de, precis som vi, tror på young professionals. Vill du veta mer om oss? Läs mer på www.academicwork.se

Liknande jobb

Fler från samma arbetsgivare