Vi söker medarbetare till Vismas grymma supportteam i Malmö!

Vi söker medarbetare till Vismas grymma supportteam i Malmö!

Vi söker fler stjärnor till vår supportenhet Customer Success i Malmö. Du får ett utvecklande och oerhört viktigt uppdrag hos oss. De grymma kollegorna och den härliga lagandan får du på köpet!

VAD INNEBÄR ROLLEN?
Tänk dig att du driver ett eget företag. Du är givetvis kund hos oss och använder våra ekonomiprogram både för bokföring, administration och fakturering. Men det är nytt för dig och därför stundvis klurigt att veta hur du ska använda dig av våra program på bästa sätt. Då tar du kontakt med vår support!

Som medarbetare på vår support är ditt uppdrag att guida, hjälpa och säkerställa att våra kunder jobbar på smartaste sättet i sitt/sina program. Du har också ansvar för att säkerställa att våra kunder är medvetna om de olika lösningar vi har att erbjuda. Vår rådgivning sker via flera olika kanaler, främst via telefon och chatt.

En riktig stjärna hos oss ställer de rätta frågorna och skapar lösningar som får kunden att gapa av förvåning och lycka. Kunderna kan då fokusera på det som de är bäst på - nå sina drömmar och lägga minimal tid på administration.

VEM ÄR DU?
Du är serviceorienterad och får energi av dialogen med kunden!
Som person är du öppen, hjälpsam och initiativtagande. Du trivs i ett team där vi jobbar tillsammans och har daglig kontakt med våra kunder.

Rollen kräver också att du ha förmågan att snabbt anpassa dig till nya omständigheter. Du har ett smidigt förhållningssätt och är flexibel och lösningsorienterad när problem uppstår.

Vi har ett fantastiskt upplägg med en onboarding som tar väl hand om dig och hjälper dig igång i ditt uppdrag genom coachning och utbildning - oavsett tidigare erfarenhet. Dock ser vi att du som söker har gått ut gymnasiet och har någon form av arbetslivserfarenhet. Vi värdesätter om du har erfarenhet av kundservice sedan tidigare eller har arbetat inom handels och restaurangbranschen.

VAD ERBJUDER VI?
Hos oss får du chansen att jobba med engagerade medarbetare i en av Nordens största tech-koncerner. Vår ambition är att skapa en arbetsplats i världsklass. Konceptet My Competence Time - där du gör vad du vill - ett antal tillfällen i månaden för att kompetensutveckla dig själv är bara ett exempel på att vi menar allvar. När vi frågar våra medarbetare varför de trivs hos oss svarar de flesta att det beror på vår fantastiska sammanhållning i kombination med fina utvecklingsmöjligheter. Det är vi stolta över! För när du trivs, växer och vill göra skillnad - utvecklas vi som företag. Vi blir bättre tillsammans helt enkelt!

Vi vill att du skickar in en kort motivering varför du skulle passa som medarbetare hos oss, tillsammans med ett uppdaterat CV. Sista ansökningsdag är 2019-11-24.

Har du några frågor går det bra att kontakta Vedat Zolufi, vedat.zolufi@visma.com eller Linn Sandström,
linn.sandstrom@visma.com
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Data & IT, Support
Typ av anställning Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 24 nov 2019 (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Visma erbjuder programvara och tjänster som förenklar, digitaliserar och effektiviserar affärsprocesser inom privat och offentlig sektor. Koncernen verkar i Norden, Benelux, Centraleuropa och Östeuropa. Med fler än 9 500 anställda, 1 000 000 kundavtal och en omsättning på 1 199 miljoner euro under 2018 är koncernen ett av de ledande programvaruföretagen i Europa. Besök Visma.se

Läs mer om vårt Privacy Statement här: https://www.visma.com/privacy/.