Telenor söker en Store Manager till Emporia i Malmö

Telenor söker en Store Manager till Emporia i Malmö

Nu söker Telenor en Store Manager till Emporia i Malmö!

Inom hela Stores pågår ett arbete med att sätta kunder, medarbetare och försäljning i främsta rummet. Stores är och kommer vara en av Telenors absolut viktigaste säljkanal tillsammans med kundservice, externa partners och digitala kanaler. Som Store Manager ansvarar du för allt som sker i butiken, från resultatfokuserad försäljning till starkt fokus på medarbetarnas utveckling och lärande.

Vilka är vi?

Stores i Telenor är en av våra viktigaste säljkanaler som utgör cirka 40 % av all försäljning. Uppdraget för en Store Manager i Emporia är att tillsammans med kollegorna skapa en välfungerande butik. För att trivas i denna roll brinner du för ledarskap och försäljning som däri innefattar totalansvar inom Stores på en lokal marknad. Om du brinner för att bli Telenors lokala hub för både konsumenter och företagare samt älskar försäljning, människor och ledarskap - då är detta rollen för dig!

Vad gör en Store Manager?

  • Du har fullt ansvar för butiken, vilket innebär all försäljning, rekrytering, medarbetarutveckling samt att samtliga kampanjer och nya produkter förs ut på bästa sätt
  • Eget försäljningsansvar samtidigt som du leder och säkerställer att medarbetarna i butiken når sina och butikens mål
  • Du blir en av våra primära Telenor ambassadörer mot såväl konsument som företagskunder
  • Du utvecklar och bygger teamet lokalt i nära samarbete med Learning Lab
  • Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för att rutiner och kvalitet följs i enlighet med policys, vad gäller exempelvis inventering, lagerhållning och säkerhet
  • Du utvecklar och skapar kontakter med kollegor inom Stores samtidigt som du säkerställer en gruppdynamik inom din butik som är framgångsrik
  • Du ansvarar även för schemaläggning, kostnadsmål, drift och kundklagomål i butiken.

Är du den vi söker?

Vi söker dig som fullkomligt brinner för ledarskap och försäljning. Du stimuleras av att coacha andra och bidrar gärna med din erfarenhet till dina kollegor. Du är duktig på att hantera olika typer av personligheter och du är en teamspelare av rang. Vidare är du en god organisatör med en problemlösningsförmåga och inställning att allt är möjligt. Vi ser att du har ett genuint intresse när det gäller försäljning och tillväxt såväl mot konsument som mot företag. För att trivas med jobbet måste du tycka om att vara nära medarbetarna, bidra med egen försäljning och även vilja vara en del av bemanningen i butiken. Vi söker dig som har fullständig gymnasiebehörighet. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Vad vi erbjuder:
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och eget ansvar inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har flera förmåner, så som friskvårdsbidrag, flexibelt arbetssätt, utbildningsprogram, Give me a break-days och mycket mer.

Vill du skapa framtiden med oss?
Välkommen att söka tjänsten via länken ”Ansök nu”. Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha in din ansökan så snart som möjligt.

Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten.

Placeringsort: Malmö

Anställningsform: Tillsvidare, provanställning 6 månader

För frågor om tjänsten kontakta rekryterande ledare Dennis Svensson på +4670-205 80 50.

Bra att känna till

Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.

Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Försäljning
Typ av anställning Heltid
Hemsida http://www.telenor.se
Sista ansökningsdag 24 dec 2022 (22 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Var du vill. När du vill. Det är därför vi finns till och det är därför vi investerat miljarder i mobila nät och fiber över hela Sverige. Uppkopplingen möjliggör också smarta tjänster som kan göra vardagen smidigare och enklare - så att du kan få mer tid för det som är viktigt på riktigt. När världen kopplas upp kopplas den även ihop, och det blir tydligare hur allt hänger ihop. Vad vår roll är i världen, och det ansvar vi måste ta. Därför har Telenor globalt använt mobildata för att följa och bekämpa epidemier, medan vi här i Sverige har gjort hela branscher klimatsmartare med hjälp av smarta uppkopplade lösningar. Vår övertygelse är helt enkelt att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Vår historia går 160 år tillbaka i tiden. Vi har funnits i Sverige sen 2001. Över hela världen är vi cirka 20 000 anställda och 186 miljoner kunder. I Sverige täcker vårt mobilnät 99,9 procent av befolkningen. Vi har 2,7 miljoner mobilkunder, cirka 700 000 fiber- och bredbandskunder och knappt en halv miljon tv-kunder.