Enterprise Advisor till Telavox huvudkontor!

Enterprise Advisor till Telavox huvudkontor!

På Telavox har vi en grym advisoravdelning som tar hand om våra kunder på bästa sätt. Advisororganisationens mission är att ge service i världsklass och vara ansiktet (eller rösten) ut mot kunden för Telavox. Avdelningen för våra största kunder, vår Enterpriseavdelning, letar nu efter en stjärna som kan fortsätta att ta våra största kunder med storm! Är det du?

Om jobbet
I rollen som Enterprise Advisor ansvarar du för hela kundlivscykeln och kundutvecklingen av våra största kunder. Detta innebär att du har fullt ansvar för dina tilldelade kunder avseende leverans, utbildning, förvaltning och utveckling med målet att få kunden så lycklig och självgående som möjligt. Kunderna älskar dig för att du är grym på att få dem att nyttja produkten på bästa sätt. Du hanterar, via telefon och mail, alla ärenden kopplade till dina kunder och din roll är rådgivande, supporterande och till viss del säljande. Ditt dagliga arbete centreras kring att bygga en positiv relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi vid att verkligen förstå kundens verksamhet och behov för att kunna säkerställa att kunden använder vår produkt på bästa möjliga sätt, för just din kund.

Ditt primära fokus är givetvis att generera nöjda kunder och en viktig del i detta är ditt löpande arbete med att optimera kundens portfölj i förhållande till dess verksamhetsbehov. Enterprise Advisor-rollen går närmast att likna vid en projektledare där du agerar tekniskt kunnig och med ett tydligt intresse i kunden håller ihop alla trådar för att driva effektivisering både för kunden och för Telavox.

Våra Advisors som redan jobbar på Telavox älskar det här jobbet för att de får jobba med den bästa produkten på marknaden, är ansvariga för sina egna kundrelationer och dessutom har riktigt bra kollegor att hänga med varje dag.

Din bakgrund
För att lyckas i rollen tror vi att du har ett kommersiellt tänk och vara kommunikativ eftersom du har en nära relation till kund. På vår Enterprise-avdelning finns som sagt våra största kunder och vår drömkandidat är en stjärna på att mixa professionalism med glimten i ögat och gött snack mot våra kunder. Du är riktigt bra på service och är alltid mån om att överträffa kundens förväntningar. Kunderna tycker alltid att du håller vad du lovar. Du behöver vara van vid att lära dig nya tekniska tjänster för att i förlängningen kunna beskriva hur kunden använder Telavox tjänster på bästa sätt.

Vi söker dig med relevant universitets- eller högskoleexamen, gärna med teknisk inriktning. Du har några års dokumenterad erfarenhet av projektledning vid tekniska leveransprojekt. Du är van vid att arbeta i och leda distribuerade projekt. Du har tidigare erfarenhet av arbete ute hos kund samt erfarenhet av att leverera tjänster till medelstora och stora företag. Meriterande är erfarenhet telekombranschen, expertkunskap inom Skype for business eller förkärlek till Lync. Givetvis värdesätter vi kunskaper om molnbaserade tjänster.

För att hantera Telavox största kunder på bästa sätt är svenska och engelska ett krav, och vi kommer bli väldigt glada om du har god förståelse även för de nordiska språken.

Varför Telavox?
För dig som inte hört om Telavox tidigare är vi ett IT-bolag som utvecklar en världsledande kommunikationsplattform med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven startup eller en gigant bland giganter, bidrar Telavox till att göra företag mer öppna, effektiva och tillgängliga. Visste du att vi blivit Gasellnominerade 8 gånger?!

På Telavox är det enkelt att älska sitt arbete, inte bara för att vi säljer en cool och marknadsledande kommunikationstjänst utan kanske främst för att vi har så roligt tillsammans. Vi på Telavox kan med stolthet säga att vi kommer erbjuda dig:
  • Ett härligt gäng kollegor
  • Roliga sociala evenemang såsom en årlig kick-off, AWs, familjedagar och sportaktiviteter
  • Att vara en del av en skandinavisk framgångssaga i ett gasellbolag med globala ambitioner
  • Fritt användande av tjänsten KRY och ett generöst friskvårdsbidrag
På Telavox ser vi mångfald bland vår personal som en superkraft och en förutsättning för vår utveckling framåt! Vi gillar olika och strävar efter en jämn fördelning mellan könen.

Vi längtar efter dig!

Vi tillämpar ett löpande urval, så ansök redan idag! Om du har frågor om Telavox eller våra tjänster så hör gärna av dig - vi tycker bara det är kul om du ringer! Du når Rekryteringsansvarig - Hanna Lindkvist på Hanna.Lindkvist@telavox.com eller 040-620 00 15.
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 25 dec (39 dagar kvar)
Visa var

Om arbetsgivaren

Telavox develops world-leading communications platforms with solutions for smart and efficient telephony, PBX, chat and much more. Regardless of whether it involves an entrepreneur-driven startup or a giant among giants, Telavox contributes to making companies more transparent, efficient and accessible.