Är du en person som älskar mixen av att hjälpa människor, är intresserad av teknik och är taggad på att vara en del av ett riktigt roligt techbolag där du kommer lägga största fokus på Customer Success? Häng på!

Vad är en Advisor?
På vår Advisor avdelning står kunden i fokus och vi har helhetsansvaret över leverans, utbildning, förvaltning, utveckling, omförhandlingar och ska tillhandahålla våra kunder med proaktiva lösningar. Målet är att få kunden så lycklig och självgående som möjligt!

Din roll är rådgivande och supporterande och vi arbetar främst via telefon och mail. Det dagliga arbetet centreras kring att bygga en god relation till dina kunder och du lägger mycket tid och energi på att verkligen förstå kundens verksamhet och behov.

Alla våra kunder har en personlig Advisor för vi tror på att långsiktiga relationer gynnar båda parter. Enligt vår senaste kundundersökning är det just denna service som våra användare uppskattar mest, därför kommer du fylla en väldigt viktig funktion. Vårt långsiktiga mål är att förekomma kunden med sina behov innan de själva blir medvetna om de. Att uppnå maximal kundnöjdhet är det huvudsakliga målet för en Advisor!

Du behöver inte vara en supertekniker bara superintresserad
Är du en person som har ett hum om vad IP-telefoni är, hellre googlar dig till lösningar när du har tekniska problem än ringer till support, är nyfiken på hur saker och ting fungerar, och älskar att göra kunder glada, sök!

Hos oss får du en gedigen internutbildning som både består av praktiska och teoretiska moment. Den är en djupgående introduktion till våra användarvänliga system och här lär du dig även att känna dig trygg i kundkontakten. Vi tycker det är enormt viktigt att du får en bra start hos oss och alla nya medarbetare får en personlig mentor som peppar dig under hela din onboarding. Och såklart finns alltid dina hjälpsamma kollegor till hands!

Vi ser gärna att du har:
  • Jobbat med kundsupport, gärna inom något teknikrelaterat, och är skicklig på god service och bygga relationer.
  • En förmåga att med glimten i ögat guida kunden till rätt alternativ.
  • Gillar att prata i telefon, prata med människor och kommunicera (på både svenska och engelska).
  • Teknisk bakgrund från utbildning eller arbete, och/eller ett starkt teknisk intresse.
Telavox is the place to be!
Om du inte har hört talas om Telavox innan vi är ett 17 årigt techbolag i telekombranschen. Vi utvecklar världsledande kommunikationsplattformar med lösningar för smart och effektiv telefoni, växel, chatt och mycket mer. Oavsett om det handlar om en entreprenörsdriven start up eller en gigant bland jättarna, bidrar vi till att gör företag mer produktiva och roligare! Och vi älskar det!

Vi är cirka 260 Telavoxare i fem länder, med rötter i Skåne! I Malmö har vi vårt superhärliga huvudkontor med alla centrala funktioner på bolaget, (som vi längtar tillbaka till, eftersom vi alla arbetar hemifrån för tillfället). Förutom dröm-kollegor erbjuder vi friskvårdsbidrag, försäkringar, gratis användning av KRY och ett gäng andra bra saker. Hos oss får du dessutom vara med på en tillväxtresa :-)

Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book.

Är du intresserad av att bli en del av en framgångssaga? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på Hanna.Lindkvist@telavox.com.
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 2 jan 2021 (32 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Telavox develops world-leading communications platforms with solutions for smart and efficient telephony, PBX, chat and much more. Regardless of whether it involves an entrepreneur-driven startup or a giant among giants, Telavox contributes to making companies more transparent, efficient and accessible.