2nd line support till våra återförsäljare

2nd line support till våra återförsäljare

Vi behöver dig! Dig som vill jobba med att vårda, utveckla och sätta stjärnglans på våra kunders och återförsäljares vardag! Häng med oss på Telavox!

Om jobbet
Vi har två typer av kunder, våra direktkunder som våra egna säljare signerat åt oss och agentkunder som våra återförsäljare signerat åt oss. Våra återförsäljare har allt mellan 2 till 50 anställda. De är spridda på cirka 100 kontor runt om i landet och står för halva vår omsättning.

Som en del i vårt supporteam tar du hand om våra återförsäljare och ser till att deras kunder är nöjda med sin lösning. Via telefon och mail hanterar du olika typer av ärenden kopplade till våra återförsäljare och din roll är rådgivande och supporterande. Du sitter i vår 2nd line support med mål att ta ca 25 samtal om dagen och lösa 10 ärenden via mejl.

Många av våra fantastiska återförsäljare har jobbat med att sälja våra produkter i flera år medan vissa är nya i samarbetet. Eftersom du kommer att ha daglig kontakt med flera av dina återförsäljare handlar jobbet till stor del om att bygga relationer med dessa. Du kommer vara del av ett team på 7 personer som uteslutande jobbar med att uppnå maximal nöjdhet för alla dessa återförsäljare.

På Telavox är det viktigt att vi roligt på jobbet och du strävar ständigt efter att återförsäljaren ska känna samma glädje i allt samarbete med oss!

Om dig
Du älskar människor och kommer ifrån en relationsbyggande roll där du har arbetat såväl supporterande som rådgivande och gärna med en tekniskt utmanande produkt, tjänst eller bransch.

Utöver social skicklighet sätter vi stort värde på att du är:
  • Relationsbyggande - Du kommer både bygga och vårda relationerna till dina återförsäljare- gör de som ringer in till dina vänner!
  • Teknikintresserad - De flesta återförsäljarna har jobbat med Telavox och i telefonibranschen i många år och det är din uppgift att hjälpa dem. Eftersom vi levererar IP-telefoni så är det bra om du baskunskaper inom IT / telefoni.
  • Innovativ och driftig - Våra återförsäljare kommer med mycket frågor och önskemål om förbättringar, din uppgift blir att besvara frågorna och driva på utvecklingen av våra tjänster och produkter. Hos oss har man mycket frihet under ansvar.
Telavox is the place to be!
Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag. Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva in-house. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter - i en enda enkel plattform.

Vi är 260 Telavoxare i fem länder, med hjärtat i Skåne. Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och framåtlutande techbolag, samt dröm-kollegor erbjuder vi; generöst friskvårdsbidrag, försäkringar, gratis användning av KRY och ett gäng andra bra saker så som legendariska kick-offer och kompetensutveckling! Hos oss får du dessutom vara med på en tillväxtresa. :-)

Vi gillar olika! Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book.

Är du intresserad av att bli en del av vår framgångssaga? Ansök nu!
Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta HR Business Partner Hanna Lindkvist på hanna.lindkvist@telavox.com.
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag 13 dec 2020 (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Telavox develops world-leading communications platforms with solutions for smart and efficient telephony, PBX, chat and much more. Regardless of whether it involves an entrepreneur-driven startup or a giant among giants, Telavox contributes to making companies more transparent, efficient and accessible.