Arbetsuppgifter
Täcka upp vid frånvaro av ordinarie personal
-Informera och hjälpa kunder i sorteringsfrågor avseende avfall
-Svara för drift, skötsel och renhållning av återvinningscentralen
-Sälja Sysavs planteringsjord och ta betalt för företagsbesök
-Agera kontaktperson gentemot entreprenörer och transportörer
-Administrativa sysslor som att dokumentera statistik och beställningar
Kvalifikationer
Du ska ha lämplig gymnasieutbildning eller motsvarande kompetens. Du bör ha erfarenhet från servicesektorn eller motsvarande.
Du har förmåga att både samarbeta i grupp och att ta ett individuellt ansvar.
Engagemang i miljöfrågor ses som en merit.
Personliga egenskaper vi efterfrågar är bland annat förmågan att planera och strukturera ditt arbete, ordningssinne, pedagogisk läggning samt förmåga att behålla lugn i stressiga situationer.
Körkort och goda datorkunskaper är krav.
Arbetstid/varaktighet
Behovsanställd under vår/sommar på Sysavs Återvinningscentraler främst i Västra Skåne
Tillträde enligt överenskommelse
Placeringsort
Återvinningscentraler i södra Skåne (inte enbart i Malmö).
Övrigt
Berörda fackliga organisationer nås via Sysavs växel tfn 040-635 18 00.
Upplysningar om tjänsten
Frågor om tjänsten kan ställas till områdeschef Patrik Lövgren på telefon 040-635 26 65 eller e-post: patrik.lovgren@sysav.se
Ansökan
Du är välkommen med din ansökan via ansökningsformulär på Sysavs hemsida under Lediga jobb, senast den 31 mars 2021.
Urval sker löpande.
På Sysav strävar vi efter en mångfald som innefattar en bredd av olika kunskaper, förutsättningar, erfarenheter, identiteter och bakgrunder.