Administratör

Administratör

Saba Blommor ansvarar för inköp, försäljning och distribution av blommor till återförsäljare i hela landet och erbjuder ett brett sortiment av blommor; snittblommor, krukväxter, utplanteringsväxter som följer årets olika säsonger. Företaget ingår i Plantagens koncern. Vårt sortiment består av blommor från hela världen, men en stor del av sortimentet är svenskodlat och vi prioriterar blommor från våra lokala odlare. Vid årets alla högtider finns ett attraktivt sortiment av grupper och arrangemang.

Är du van att arbeta administrativt samtidigt som du brinner för försäljning och kontakt med nya människor? Då är det kanske dig vi söker!

Arbetsuppgifter
Som administratör på Saba Blommor arbetar du löpande med manuell prisvård till butiker och varucertifikat. I tjänsten ingår även försäljning till nya och befintliga kunder som huvudsakligen är de stora aktörerna inom dagligvaruhandeln,. Kunderna kontaktar du via mail eller telefon vilket gör din kommunikativa förmåga viktigt för att bygga nya relationer.

Du hanterar varierande administrativa kontrosuppgifter med goda kunskaper inom Officepaketet, främst Excel.

Tjänsten omfattar även fotografering av produkter samt bildhantering.

Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet av att arbeta administrativt och är strukturerad och driven till sinnet. Du är noggrann samtidigt som du är van och trivs med att arbeta i ett högt tempo. I mötet med kunder är du social och serviceinriktad.

Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet och kunskap inom fotografering och bildhantering.

Dina kunskaper i Officepaketet är goda, framförallt i Excel. Du talar och skriver Svenska och Engelska obehindrat

Personliga egenskaper
Som person är du driven, strukturerad och utåtriktad. Du har en god kommunikativ förmåga och en inställning att ingenting är omöjligt. Du är effektiv och trivs med att arbeta i ett högt tempo.

I ditt arbete är du handlingskraftig och lösningsfokuserad och ser till att arbetsuppgifter blir gjorda enligt överenskommen tidsplan.

För att trivas i tjänsten har du ett gediget intresse för försäljning och kundbemötande.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en spännande roll på ett företag som befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Hos oss får du härliga kollegor och ett arbete med stora möjligheter till utveckling.

Passar denna beskrivning in på dig? I så fall är du varmt välkommen att skicka in din ansökan. Vi gör urval och intervjuar löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag- så ansök redan idag!

Har du frågor om tjänsten, kontakta Inköpschef Anneli Kristensen.

Vi ser fram emot at höra från dig!
Mer info
Kontaktperson Anneli Kristensen
Telefon 40-6808622
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 26 jan (7 dagar kvar)