Administrativ assistent

Administrativ assistent

Administrativ assistent till internationell koncern
Är du en fena på administration och älskar du att leverera service i världsklass i alla lägen? Vill du vara en del av en internationell och växande koncern? Till vår kund i Malmö söker vi en administrativ assistent till deras kontor för uppdrag omgående.

Arbetsuppgifter

Som administrativ assistent har du en bred roll med olika slags arbetsuppgifter. Du kommer främst att administrativt stötta kollegor och chefer samt ansvara för själva kontorslokalen.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
  • Administrativt assistera CEO och koncernledning
  • Fakturahantering, dokumenthantering, arkivering och kopiering
  • Ansvara för och arbeta med loggbok, kalender och styrelseportalen
  • Boka in samt informera om möten, konferenser, resor osv
  • Hantera post och svara på mejl
  • Svara i telefon och välkomna gäster och besökare till kontoret
  • Hålla i ordning kontorslokalen samt förbereda konferensrum
  • Ansvara för inköp av exempelvis kontorsmaterial, förbrukningsvaror och gåvor
  • Utveckla och digitalisera administrativa rutiner
  • Vara behjälplig vid eventuella företagsevent
Arbetstid: måndag-fredag kl 08.30-17.00. Arbetet sker på plats i centrala Malmö.

Tjänsten ska tillsättas omgående. Uppdragets längd är sex månader med chans till förlängning.

Kompetens, erfarenhet och personliga egenskaper

Du som söker tjänsten har arbetserfarenhet av administration. Du får gärna ha en bakgrund inom service eller en relevant utbildning. Du älskar att hålla ordning och reda och har förmågan att leverera det lilla extra. Du är en duktig administratör, hanterar gärna rutinuppgifter och är noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du behärskar engelska och är bekväm med att svara i telefon.

Som person är du social och positiv och sprider energi och glädje till din omgivning. Du är prestigelös, lösningsfokuserad och professionell i ditt sätt att agera. Du är lyhörd och initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små skillnaderna som avgör.

Vi erbjuder dig

Möjligheten att arbeta på JKS Sverige i ett spännande uppdrag hos vår kund. Du har en konsultchef som du har en tät och nära dialog med, som säkerställer att du är nöjd i din anställning samt i ditt uppdrag. Vi har kollektivavtal och följer de regler och avtal som finns på arbetsmarknaden, så att du som konsult kan känna dig trygg i din anställning hos oss.

Ansök

Du söker tjänsten via ansökningslänken med registrerat CV på www.jksgroup.se. Skicka gärna in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval. Har du frågor om uppdraget eller om JKS är du givetvis välkommen att kontakta Elisabeth Widéen på 040-12 12 25.

Vi ser fram emot din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Elisabeth Widéen
Telefon 0709683036
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Projekt- / Visstidsanställd
Rekrytering hanteras av JKS Sverige AB
Hemsida http://www.jksgroup.se/
Sista ansökningsdag 29 apr 2021 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

JKS Sverige är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag, som erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar inom både arbetar- och tjänstemannasektorn. JKS finns etablerade i Sverige, Danmark och Norge med över 40 kontor i Skandinavien och med över 3500 medarbetare i uppdrag dagligen.
Vi prioriterar en nära kontakt med kunder, konsulter och kandidater, då vi tror att det ger alla parter de bästa förutsättningarna för ett gynnsamt samarbete.