Säljkoordinator sökes till företag i malmö

Säljkoordinator sökes till företag i malmö

Är du handlingskraftig, noga med detaljer och kommunikativ? Då har vi tjänsten för dig!

Dina arbetsuppgifter

Som Säljkoordinator hos vår kund kommer du att vara en viktig resurs i teamet. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att administrativt stödja kontorets säljavdelning och aktivt skapa goda kundrelationer. I rollen som säljkoordinator kommer du bland annat att hantera order, returer, ta emot inkommande samtal och vara behjälplig även i andra kollegors ärenden när det behövs.

Du arbetar i ett spännande företag med stark trygghet och stora möjligheter till utveckling inom ditt område som Säljkoordinator.

Din profil

Vi söker dig som har känsla för service och gillar att utvecklas i din arbetsroll. Som person är du flexibel, självgående och noggrann.

Skallkrav:
  • Gymnasieexamen
  • Goda kunskaper i Excel
  • Svenska i tal och skrift
Meriterande:
  • Erfarenhet av affärssystemet SAP
  • Tidigare arbetat med administration, gärna inom försäljning
  • Danska
Villkor

Startdatum: Omgående
Placeringsort: Malmö
Omfattning: Heltid, vikariat 12 mån

Urval sker löpande. Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, Koordinator, Försäljning
Typ av anställning Heltid, Projekt- / Visstidsanställd, Vikariat
Sista ansökningsdag 7 maj 2019 (19 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett företag med många års erfarenhet i IT-branschen och erbjuder en handelsplats för ITC-industrins varor och tjänster. Företaget etablerades 1984 och har idag 18 kontor runtom i Europa.

Du kommer att arbeta på kontoret i Malmö med 12 kollegor, fördelat på 4 säljare och 8 Säljkoordinatorer. Här kommer du att få möjligheten att växa in i rollen med hjälp av erfarna kollegor i en inspirerande miljö och platt organisation. Tillsammans vidareutvecklar och stärker ni företagets position på den svenska marknaden.

Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.