Projektkoordinator med teknisk bakgrund

Projektkoordinator med teknisk bakgrund

Är du nyutexaminerad ingenjör och vill utvecklas i en konsultroll? Här blir du del av stora projekt och arbetar nära projektledare i en koordinerande roll. En värdefull start för dig som på sikt är intresserad av projektledning!

Dina arbetsuppgifter

Här kommer du starta i en koordinerande och administrativ roll. Du blir del i ett stort projekt hos företagets kund som arbetar med elnät.

Dina arbetsuppgifter innefattar:
  • Kundkontakt, boka och planera platsbesök
  • Koordinering och schemaläggning av arbetsteam (elektriker)
  • Kontroll av dokumentation
Här blir du del av ett bolag som vill främja din utveckling! Du startar som projektkoordinator och har på sikt möjlighet att utvecklas i spännande projekt inom IT/ Teknik.

Din profil

För att passa i rollen som teknisk konsult är du engagerad och driven att hela tiden utvecklas. Du har skin på näsan och är inte rädd för kommunikation både internt och externt med olika målgrupper.

Skallkrav:
  • Kandidatexamen med teknisk inriktning
  • Svenska och engelska i tal och skrift
Meriterande:
- Arbetserfarenhet i en koordinerande/ stödjande roll

Villkor

Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstid, flex
Ort: Malmö

Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skicka därför in din ansökan redan idag. Välkommen till Framtiden!
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, Assistent
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 30 apr 2020 (26 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Företaget är ett konsultbolag inom utveckling, testning, projektledning och affärsutveckling. Detta är ett mindre bolag med familjär stämning där konsulternas välmående och utveckling är i fokus. Snabbhet och flexibilitet utmärker företaget.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc. Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.