Projektadministratör med Excelkunskaper till spännande bolag

Projektadministratör med Excelkunskaper till spännande bolag

Älskar du att organisera, att ha koll och se förbättringar? Är du en fena på Excel och gillar struktur?

Toppen, vi söker nu en ansvarsfull projektadministratör till vår kund i Arlöv.

Dina arbetsuppgifter

I din roll som projektadministratör hos vår kund kommer du att arbeta med att stötta organisationen med administrativa uppgifter i nära samarbete med projektledare. Det är en bred roll med stora möjligheter, om du gillar att ta ansvar kommer du att växa mycket i rollen och utvecklas.

Du kommer bland annat att arbeta med:
  • Dokumenthantering
  • Förfrågning och inköp
  • Budget- och prognosarbete
  • Mötesbokning och protokoll
  • Kvalitet, miljö, arbetsmiljö och säkerhet.
Din profil

Skallkrav:
  • Svenska och engelska i tal och skrift
  • Erfarenhet av Excel
  • Datorvana
Meriterande:
  • Kunskap entreprenadjuridik
  • Teknisk utbildning
Som peson är du strukturerad, noggrann och du vill alltid ha koll på läget. Vi tror också att du har en fallenhet för siffror och tycker att det är kul att hitta bättre lösningar på nuvarande sätt att arbeta. Du är flexibel och prestigelös, gillar att arbeta och hjälper till där det behövs.

Villkor

Start: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Arlöv
Arbetstider: Heltid enligt schema
Lön: Enligt överenskommelse

Urval sker löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut. Välkommen med din ansökan redan idag!
Mer info
Kontaktperson Joakim Borglin
Telefon 0761671483
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 6 feb 2020 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund är ett företag som arbetar med Järnväg- och banarbete. På kontoret i Malmö är dom 12 tjänsteman i olika roller. De är en del av en större koncern och är sammanlagt ca 45 anställda.

I dagsläget är de i en expansiv fas och har stora mål att växa under året 2020.

Mer information om företaget kommer på eventuellt intervjutillfälle.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera unga talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.