Administratör med ekonomikunskaper sökes till bred roll

Administratör med ekonomikunskaper sökes till bred roll

Du sociala, noggranna och strukturerade administratör - vi söker dig till en spännande tjänst till vår kund i Malmö. Vill du ha en koordinerande roll, där du har mycket kontakt med andra människor, och samtidigt stenkoll på det administrativa kring ekonomi och löner? Då kan detta vara din drömtjänst, fortsätt läs för mer info!

Dina arbetsuppgifter

Som administratör hos vår kund har du en mycket viktig och bred roll. Du är personen med koll och agerar som stöttning till övrig personal och VD.

Exempel på arbetsuppgifter:
  • Lönehantering
  • Ekonomiadministration
  • Löpande bokföring
  • Kontorsansvar, se till att kontoret är trevligt och att allt finns på plats.
  • Koordinering och mycket kontakt med kunder, anställda och leverantörer
Din roll är varierad vilket du gillar! Här får du gör allt från att beställa kontorsmaterial till att hantera löner. Du trivs i en social miljö och älskar att komma med förbättringsförslag och lösningar. Du ser helt enkelt till att saker flyter på som de ska och underlättar för övriga funktioner i organisationen.

Din profil

Vi söker dig som med sin glädje, struktur samt goda samarbetsförmåga kan hjälpa företaget att fortsätta expandera samt leverera produkter i toppkvalité. Här jobbar alla tillsammans för att lyckas!

Skallkrav:
  • Gymnasial eller YH-utbildning inom ekonomi
  • Flytande svenska i tal och skrift
Meriterande:
  • Erfarenhet av ekonomisystem, gärna Visma, Swinx, Symbrio, eller Crona
  • Erfarenhet från liknande verksamhet
Villkor

Startdatum: Omgående
Placeringsort: Malmö
Omfattning: 100%
Tjänsten är ett vikariat med mycket goda chanser till fast anställlnig.

Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Ekonomi, Administration
Typ av anställning Heltid, Vikariat
Sista ansökningsdag 4 apr (12 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Vår kund grundades 2010 och är ett av Sveriges snabbast växande företag inom installations- och servicebranschen med idag 700 anställda. De riktar sig främst mot elektronik, fläktteknik, rörteknik och styr- och reglerteknik. Företaget präglas av en öppen kultur och en framåtanda, här vill man lyckas och du kommer att jobba med extremt dedikerade kollegor. Mer information om företaget ges vid intervjutillfället.

Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
Tjänsten är ett vikariat med mycket stora möjligheter för en fast anställning för rätt person.