Vi expanderar och söker Servicekoordinator till Byggavdelningen!

Vi expanderar och söker Servicekoordinator till Byggavdelningen!

Vill du ha en tjänst där ditt arbete främst består av att serva våra befintliga danska och svenska butiker? Vill du arbeta mitt i hjärtat av Köpenhamn med centralstationen som utsikt?

Till vår skandinaviska byggavdelning söker vi nu en serviceinriktad facility kollega. För att kunna stödja våra butiker på bästa sätt kommer dina uppgifter främst att vara att samordna drifts- och underhållsaktiviteter.

Vår byggavdelning har fullt upp, eftersom vi ständigt bygger om våra nuvarande butiker och bygger helt nya butiker. Teamet består redan av en Construction Manager och en Construction/Expansion Coordinator.

Du kommer att ha möjlighet att:
  • Växa i en position där du har daglig kontakt med våra kollegor i butikerna och leverantörer i både Danmark och Sverige.
  • Bli en del av vårt arbetsamma och engagerade team som befinner sig i en expansiv och spännande fas.
  • Utveckla dig själv i jobbet
Vem är du?
  • Som person är du nyfiken och vill lära dig mer. Du gillar att arbeta självständigt och motiveras av frihet under ansvar.
  • Du är en lagspelare med hög servicenivå.
  • Du är datoranvändare med minimum grundläggande kunskaper i Excel och Office365.
  • Du har också körkort B eftersom tjänsten kräver det.
  • Du bör helst ha en teknisk förståelse.
Vi erbjuder
Vi är ett härligt gäng av ca 40 svenska och danska kollegor på huvudkontoret samt cirka 500 butiksanställda, fördelade på 31 butiker i Sverige och 31 butiker i Danmark. Du får en arbetsplats i hjärtat av Köpenhamn mitt emot centralstationen i hemtrevliga och ljusa lokaler som kommer renoveras under året. Din arbetsdag kommer huvudsakligen utgå från kontoret, med dator och mobil som arbetsredskap. Arbetstiden är heltid, 37 timmar per vecka (Woop woop!) och du kommer rapportera till Paun Rajak, Construction Manager. Vi erbjuder också:
  • Fast anställning (med 3 månaders provanställning)
  • Goda utvecklingsmöjligheter
  • Lön efter kvalifikationer
  • Pensionssystem, flextid, personalmatsal med lunchförmån, personalrabatter och personalförening
  • Möjlighet att arbeta hemifrån någon dag per vecka efter överenskommelse
Hur ansöker man?
Om detta låter intressant, skicka oss din ansökan så snart som möjligt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan tidsfristen löper ut.

Kontakt
Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Construction Manager Paun Rajak på +45 8188 2274.
Mer info
Kontaktperson Paun Rajak
Telefon +45 8188 2274
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, Koordinator
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Hemsida https://www.deichmann.com/SE/sv/shop/welcome.html
Sista ansökningsdag 5 juni 2022 (17 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

DEICHMANN-koncernen är marknadsledande i Europa och grundades i Essen 1913 av Heinrich Deichmann. Det är idag en familjedriven verksamhet med tredje generationen vid rodret. Verksamheten har genom åren haft en kontinuerlig tillväxt och är nu representerad i 30 länder med mer än 4.000 butiker över hela världen. Deichmann är en modern verksamhet som med visionen "Verksamheten ska tjäna människan" lägger stor vikt vid medarbetarnas trivsel, fokus på bra arbetsvillkor för såväl våra medarbetare som samarbetspartners, och inte minst på att ge kunderna trendiga kvalitetsskor till bra priser. Detta uppnås genom direkta globala inköp, teamwork och en människoorienterad verksamhetskultur. Sedan 2003 är Deichmann Sko representerat i Danmark och sedan 2007 även i Sverige. Deichmann Sko fortsätter att expandera i Sverige och Danmark de närmaste åren. Vi kan erbjuda dig ett spännande jobb där du har möjlighet att utvecklas både professionellt och personligen. Läs gärna mer om oss på deichmann.com.