Medarbetare Service Desk till Cabonline Region Syd AB i Malmö

Medarbetare Service Desk till Cabonline Region Syd AB i Malmö

Om tjänsten
Som kollega i vårt team Förarkvalité kommer du ansvara för att vårda och utveckla relationen med våra förare med fokus på att leverera bästa möjliga service och partnerskap.

Genom en nära dialog med våra förare säkerställer du att krav och önskemål fångas upp på ett lyhört och professionellt sätt.

Tillsammans med teamet kommer du verka för ständig förbättring och utveckling med målet att alltid ligga i branschens framkant.

I din roll som en del av teamet Förarkvalité kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att:
  • Säkerställa kundnöjdhet gällande produkt och service
  • Säkerställa att det administrativa arbetet, som rättningar av köruppdrag, kontroll av avvikelser, görs i enlighet med gällande rutiner
  • Äga informationsflödet och löpande publicera aktuell information till våra förare
Tjänsten är en direktrekrytering till Cabonline som erbjuder ett 12 månaders vikariat, som därefter kan förlängas men kan även övergå till en tillsvidareanställning då vi är ett växande bolag. Start för tjänst enligt överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som har minst ett par års erfarenhet av service, med fördel från transportbranschen. Som person är du självgående, van att fatta egna beslut och vet vad som krävs för ett lyckat samarbete.

Som person är du social, kommunikativ och strukturerad. Du kan med lätthet skapa och upprätthålla goda relationer, såväl internt som externt. Du drivs av att skapa värde och tydlig kundnytta genom kreativa förslag. Med en kompetent organisation i ryggen frontar du ditt team med engagemang och stolthet.

Vidare trivs du i ett bolag med högt i tak där du har möjlighet att vara med och påverka.

Viktigt för tjänsten är:
  • Flera års erfarenhet av service
  • B-Körkort
  • Obehindrad svenska och engelska, tal och skrift
  • Van användare av Officepaketet
  • Arbetar väl i grupp
  • Lösningsfokuserad
Vi erbjuder
Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik bransch. Våra ledord är engagemang, samarbete och ständiga förbättringar, så är du en nytänkande och pragmatiskt lagd person så kommer vår arbetsplats att vara den ultimata för just dig. Du blir en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder nöjda. Vi jobbar aktivt med att skapa ett härligt socialt sammanhang både när vi arbetar och i anslutning till jobbet - hos oss trivs man!

Ansökan
Ansökan görs genom att fylla i ansökningsformuläret - inte via epost. Urval sker löpande. Är du intresserad av tjänsten bör du söka snarast, men senast 28 juni 2021. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av Samra Galled på epost samra.galled@cabonline.com eller på mobil 0768 57 17 02.

Välkommen med din ansökan!

Om Cabonline
Cabonline underlättar människors vardag genom att erbjuda bilburna transporttjänster som är pålitliga och tillgängliga. Med hjälp av digitala lösningar, kundfokuserad service och tillgänglighet erbjuder vi resurseffektiva transporter.

I nära samarbete med våra anslutna åkerier matchar vi resenärerna med rätt bilar och förare under våra starka varumärken. Det kräver goda relationer med både kunden och åkaren och ett väl fungerande teknikstöd. Vi har 2 500 åkerier med tillsammans 4 500 bilar anslutna till oss. Vi har stark närvaro på mer än 60 lokala marknader i Sverige, Norge, Finland och Danmark samt ett stort antal varumärken.
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Serviceyrken
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (58 dagar kvar)