Ordermottagare / Administratör till Lantmännen

Ordermottagare / Administratör till Lantmännen

Har du tidigare arbetat inom kundtjänst eller service och vill utvecklas inom orderhantering? Trivs du med en fartfylld vardag och varierande arbetsuppgifter? Nu söker vi en engagerad medarbetare till Lantmännen för heltidsuppdrag till september 2023 med start omgående. Välkommen med din ansökan!

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som initialt varar till och med slutet av september 2023 med start omgående. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Lantmännen. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetLantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. De ägs av 25 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, verksamhet i ett 20-tal länder och omsätter 37 miljarder kronor. Med basen i spannmål förädlar de åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Korvbrödsbagarn, Schulstad, Finn Crisp och Bonjour. Deras företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom att de har forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan, kan de tillsammans ta ansvar från jord till bord.

ArbetsuppgifterMed ditt stora kundfokus och engagerade arbetssätt har du i rollen som ordermottagare en varierad vardag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter omfattas av orderläggning och orderhantering, där du tar emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal. Du har ett nära samarbete med interna avdelningar såsom planering, inköp, försäljning och produktion och agerar både intern support och support gentemot kunderna, vilka består av lantbrukare och säljare.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom kundtjänst eller ordermottagning
  • Nyexaminerad inom relevant område är meriterande
  • God datorvana och kunskap i affärssystem, M3/Movex (meriterande)
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Vi söker dig som brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Att prioritera även i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Kundsupport, kundtjänst, kundservice, ordermottagning, orderhantering, support, M3, administration, koordination, administratör, Malmö, Lantmännen, heltid
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (57 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!