Leveransplanerare / Koordinator / Kundsupport

Leveransplanerare / Koordinator / Kundsupport

Vill du få mer erfarenhet inom koordination och leveransplanering? Har du intresse för transport? Sök tjänsten som leveransplanerare och bli en del av ett härligt team!

Om företagetFör kunds räkning söker vi en leveransplanerare med start januari. Du ingår i ett team om ca 10 personer som tillsammans ansvarar för att planera och säkra leveranser till kunder. Mer information ges vid eventuell intervju.

ArbetsuppgifterSom leveransplanerare har du en koordinerande roll och agerar länken mellan åkerier och kunder. Med ditt stora kundfokus och engagerade arbetssätt tar du emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal. Du har ett nära samarbete med interna avdelningar såsom ordermottagning, inköp, försäljning och produktion och agerar både intern support och support gentemot kunderna.

Formella krav
  • Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken
  • Nyexaminerad inom relevant område, till exempel service management eller logistik (meriterande)
  • God datorvana och kunskap i affärssystem, M3/Movex (meriterande)
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift
Vi söker dig som brinner för service och är tillmötesgående i ditt kundbemötande. Du trivs med att ge stöd och support såväl internt som externt. Du är flexibel och stimuleras av en vardag med högt tempo och snabba förändringar. Att prioritera även i stressiga situationer ser du inte som en svårighet, tack vare ditt proaktiva och lösningsorienterade arbetssätt. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar till sista september 2020. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Januari / Februari
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Leverensplanering, logistik, transport, kundsupport, kundtjänst, kundservice, ordermottagning, orderhantering, support, M3, administration, koordination, administratör, Malmö, Lantmännen, heltid
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (59 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.