Kundtjänst / Kundsupport / Helpdesk till Gleerups Utbildning

Kundtjänst / Kundsupport / Helpdesk till Gleerups Utbildning

Brinner du för kundservice och är den där fenan som redan vet kunden nästa fråga och kan svara på den innan kunden ens ställt den? Är du en person som tycker att skola och lärande är något viktigt och vill jobba med något som gör skillnad på riktigt? Gleerups söker efter engagerade kundsupportmedarbetare för att stötta verksamheten under den intensiva terminsstarten.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar minst 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Gleerups. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företagetGleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 65 anställda. Läs mer på www.gleerups.se.

Nu letar vi efter två serviceinriktade medarbetare för att stärka upp deras supportavdelning under perioden augusti-september. introduktion slutet maj/början juni och två veckor framåt

ArbetsuppgifterI din roll på Gleerups kundservice/support är du en viktig pusselbit i att erbjuda deras kunder bästa möjliga service och hjälp. Här kommer du att arbeta med att stötta och hjälpa lärare som använder Gleerups läromedel samt återförsäljare. Dina främsta kundkontakter sker per telefon och mejl där du kommer att hantera orderrelaterade frågor, stötta våra kunder i frågor kring deras licenser samt användandet av Gleerups digitala läromedel. Du ingår i ett team bestående av fyra kollegor i supportorganisationen.

Formella krav
  • Tidigare erfarenhet av att jobba med kunder, företrädesvis inom kundtjänst / kundsupport / ordermottagning med fokus på service
  • God datorvana och förmåga att snabbt lära dig nya system
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska
  • Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, Dynamics365 och Salesforce (meriterande)
Utöver en teknisk fallenhet söker vi dig som är serviceinriktad och brinner för att ge snabb, korrekt och god service. Gleerups är en kreativ och öppen arbetsplats och vi söker därför dig som är nyfiken, positiv och trivs i ett socialt team. Därtill har du ett flexibelt, effektivt och strukturerat arbetssätt med hög social kompetens. För att trivas i rollen gillar du att ha tempo i ditt arbete och kan hantera en varierad arbetsbelastning utan att det påverkar kvaliteten i det du gör. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information
Period: Två veckors introduktion i maj/juni och arbete i augusti-september
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk kundtjänst, Kundsupport, Kundservice, Kundtjänst, Helpdesk, Support, First Line, Administration, Malmö, Heltid, Salesforce, AX, Dynamics365, Gleerups, Sommarjobb
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (58 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!