Konsumentkontakt med förståelse för danska och norska!

Konsumentkontakt med förståelse för danska och norska!

Brinner du för service och har kunskaper i danska och norska? Har du ett intresse för hälsa och ekologiska produkter och vill arbeta varierande med administration och konsumentkontakt? Vi söker en konsumentkontakt till Midsona som vill jobba på en arbetsplats med hög teamkänsla!

Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Midsona.

Om företagetMidsona är en av de ledande aktörerna i Norden inom en växande marknad för hälsa och välbefinnande. En allt större andel av deras produktportfölj har en ekologisk profil. Midsona marknadsför välkända varumärken som Friggs, Kung Markatta, Urtekram, Naturdiet, Swebar, Renässans och MyggA. De säljer även ett antal varumärken från uppdragsgivare, såsom Compeed och Blutsaft. Deras kunder finns inom dagligvaruhandel, apotek och hälsofackhandeln. Midsona, som är noterat på Stockholmsbörsen, omsatte 2019 ca 3 miljarder SEK. Läs gärna mer på www.midsona.se.

ArbetsuppgifterMed ditt stora konsumentfokus och engagerade arbetssätt har du i rollen som Konsumentkontakt en varierad vardag med många kontaktytor. Din roll innebär konsumentkontakt för de danska och norska konsumenterna och rör allt från produktfrågor till reklamationer. Du tar emot och hanterar såväl mail som inkommande samtal och har ett nära samarbete med interna avdelningar där kvalitetsavdelningen står för den största delen. Du äger hela ansvaret för de inkommande konsumentkontakterna och oavsett om du sköter ärendet själv eller bedömer att frågan ska hanteras vidare är det du som agerar ansiktet utåt och är den som återkopplar till konsumenten. Vidare ingår det i din roll att bevaka forum och sociala medier rörande hela Midsonas sortiment för de danska och norska marknaderna.

Formella krav
  • Arbetslivserfarenhet inom serviceyrken. Företrädesvis inom konsumentkontakt.
  • Minst avslutad gymnasial utbildning
  • God datorvana och kunskap i affärssystem
  • Goda kunskaper i danska och norska, i både tal och skrift
Vi tror att du som söker är en person med intresse för hälsa och välbefinnande samt med sinne för struktur och detaljer. Du trivs i en roll där du får ge god service till andra såväl internt som externt. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter de ärenden som uppkommer. Att leverera lösningar till andra ser du som motiverande och räds inte för att arbetet ibland innebär högt tempo. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och intresse för tjänsten.

Övrig information
Det här är en annons där företagets namn inte framgår. Ibland väljer vi eller företaget själva att inte gå ut med namnet. Självklart kommer vi att berätta vilket företag det är. Senast om vi ses på intervju.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö, Dockan
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.