Finsktalande kundservicemedarbetare / Kundtjänst / Service till DUNI

Finsktalande kundservicemedarbetare / Kundtjänst / Service till DUNI

Är du serviceinriktad och brinner för att leverera god service? Uttrycker du dig väl på finska i både tal och skrift? Vi söker nu en engagerad kundervicemedarbetare där du är en del av ett framgångsrikt team präglat av laganda och humor.

Om företagetDuni är en ledande leverantör av attraktiva och funktionella produkter för dukning, förpackningslösningar och take-away. Dunis produkter finns på över 40 marknader och är marknadsledande i Central- och Nordeuropa. Idag arbetar ungefär 2 500 anställda i 24 länder inom organisationen. Huvudkontoret återfinns i Malmö och produktion- samt tillverkningsenheter finns i Sverige, Tyskland, Polen Nya Zeeland och Thailand. Duni är noterat på NASDAQ Stockholm.
Dunis varumärke bygger på åsikten att varje måltid utgör ett gyllene tillfälle för människor att uppleva en trevlig samvaro. Därför satsar Duni på att skapa goodfoodmood där människor träffas och umgås.

ArbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter är hantering och registrering av kundorderna som kommer in per telefon, mail, leveransbevakning samt att ge support till både kunder och den interna säljorganisationen. Vidare förväntas du bidra med alternativa lösningar när artiklar saknas på lager. Du informerar kunder om avvikelser samt följer upp och behandlar inkomna reklamationer, returer m.m. Du arbetar även med att proaktivt bearbeta och sälja in Dunis sortiment till kunder som du kommer i kontakt med.

Formella krav
  • Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande
  • Tidigare arbetslivserfarenhet av servicerelaterat yrke såsom kundtjänst, hotell, restaurang, reception, butik eller dylikt
  • Goda datorkunskaper i Office-paketet med Word och Excel
  • Erfarenhet av försäljning (meriterande)
  • Erfarenhet av arbete med affärssystem (meriterande)
  • Du talar och skriver finska, svenska och engelska flytande
Duni söker dig som är serviceinriktad genom att sätta kunden i fokus och leverera lösningar. Då du är en del av en större grupp ska du kunna arbeta över gränserna och stötta dina kollegor vid behov, oavsett om det ingår i dina arbetsuppgifter eller inte. Eftersom rollen innebär mycket extern och intern kontakt är social och har en god kommunikativ förmåga. Du driver ditt arbete självständigt och har en förmåga att ta ansvar och initiativ.

Övrig information
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Duni.

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundsupport, support, kundservice, orderhantering, försäljning, administration, heltid, finsktalande, finska, Duni, Malmö
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.