Administratör / Ekonomiadministratör till Heimstaden

Administratör / Ekonomiadministratör till Heimstaden

Är du en noggrann och strukturerad person som är van att jobba med budget & siffror? Har du därtill erfarenhet av att arbeta med leverantöreskontra, budget och bokslut? Vi söker just nu en Administratör inom ekonomi som ska understödja drift- och energiavdelningen på Heimstaden med placeringsort Malmö dem kommande 7 månaderna.

Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 7 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företagetHeimstaden är ett ledande europeiskt bostadsfastighetsbolag med en vision om att förenkla och förgylla kundernas liv genom omtänksamma boenden - Friendly Homes. Företagets ambition är att växa på ett ansvarsfullt och hållbart sätt tillsammans med samarbetspartners som delar deras värderingar. Samhälleliga bidrag är viktigt för Heimstaden. De har ett livslångt perspektiv på sina fastigheter, vilket innebär att de bygger, utvecklar och förvaltar hållbara och moderna hem med rätt standard.

ArbetsuppgifterI rollen som Administratör / Ekonomiadministratör inom drift & energi arbetar du brett och varierat. Dina arbetsuppgifter innefattar löpande analys och sifferarbete. I rollen ansvarar du för att understödja avdelningen genom att ha koll på siffror samtidigt som du är van vid att arbeta utifrån bokslut-/budgetunderlag. Utöver detta ansvarar du för fakturahantering och säkerställandet av ekonomiska förutsättningar för verksamheten.

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Något års erfarenhet av liknande roll
  • Erfarenhet från bygg/fastighetsbranschen är meriterande
  • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi är meriterande
  • God dator- och systemvana
  • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker dig som tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du är duktig på att sätta upp och hålla tidsramar och är mån om att arbeta till dess resultat är uppnådda. Du har en förmåga att tänka och resonera strategiskt och tar itu med problem ur ett teoretiskt perspektiv. Som person är du analytiskt lagd och kan snabbt skapa en förståelse för siffror och se eventuella fel. Vidare har du en god förmåga att agera serviceinriktat och arbeta lösningsorienterat för att tillmötesgå behovet hos kunder och medarbetare.

Övrig information
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: drift, energi, fastighet, VA, bygg, vatten, värme, ekonomiadministration, ekonomiassistent, administration, ekonom, ekonomi, admin, budget, bokslut, leverantöreskontra, bemanning, malmö, siffror, budget, analys
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid
Sista ansökningsdag Löpande (57 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!