Administratör / Administration till Fastighetsägarna Syd

Administratör / Administration till Fastighetsägarna Syd

Är du en lösningsorienterad person som trivs med administrativa arbetsuppgifter? Vi söker en analytisk och noggrann person till Fastighetsägarna Syd.

Om företagetFastighetsägarna är en kunskapsorienterad branschorganisation med både bredd och spetskompetens inom frågor som rör fastighetsbranschen. Hos oss på Fastighetsägarna Syd arbetar ett tjugotal medarbetare inom olika områden som exempelvis fastighetsjuridik, hyresförhandling, kommunikation och opinionsbildning. Vårt uppdrag är att förbättra villkoren för fastighetsföretagandet i landet, så att bostads- och lokalmarknaden kan utvecklas.

Uppdraget startar den 1e oktober och pågår i två månader, med möjlighet till förlängning.

ArbetsuppgifterSom administratör ansvarar du för att administrera, registrera och dokumentera inkommande underlag från kunder. Rollen innebär att du granskar det mottagna underlaget för att sedan kontrollera om det kan bekräftas eller om det behöver korrigeras. Arbetsuppgifterna inkluderar felsökning och utredning och arbetet består således av en del analyserande. Dina ärenden innebär att du arbetar mot kund, både vad gäller inkommande och utgående mejl och samtal. Utöver det ingår övriga administrationsuppgifter såsom fakturering, registrera ärenden i Excel, arkivera underlag i akter samt att bevaka, skicka och följa upp hyresförhandlingar till motpart.

Formella krav
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
  • Gymnasial utbildning med inriktning ekonomi
  • Erfarenhet av ekonomi och / eller administration
  • Erfarenhet inom fastighetsbranschen (meriterande)
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Behärskar svenska i tal som skrift
Vi söker dig som är ansvarstagande, serviceinriktad och som motiveras av att driva dina arbetsupp-gifter framåt. Eftersom arbetet till stor del består av att granska underlag är du därtill en lösningsori-enterad person med en god analytisk förmåga. Du är uppmärksam och tillmötesgående med en vilja att hjälpa andra. Du har lätt för att se helhetsbilden och är flexibel i ditt tillvägagångssätt för att lyckas leverera goda lösningar till kunden.

Övrig information
Start: Omgående, 1 oktober
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör / Administration / Ekonomi / Fakurering / Dokumentation / Excel / Fastighetsbranschen
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Administration, HR & Personal
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag löpande (60 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.