Norsktalande kundservicemedarbetare till BRIO

Norsktalande kundservicemedarbetare till BRIO

Kort om tjänsten

BRIO i Malmö söker just nu en person till sin Nordiska organisation för en spännande roll som norsktalande kundservicemedarbetare. Att arbeta som Kundservicemedarbetare på BRIO är mångfacetterat med många kontaktytor både externt och internt.

Om verksamheten

Vi på BRIO har skapat kvalitetsprodukter sedan slutet av 1800-talet. Sedan dess har vi framgångsrikt kombinerat innovation med respekt för vårt arv av hantverk och produkter.
Kanske har du fina barndomsminnen av att leka med våra leksaker? För det är det som vårt uppdrag bygger på: att skapa glada barndomsminnen - se till att dagens barn känner på samma sätt om BRIO som generationerna före dem.

Vi kommer att fortsätta erkänna magin i lek och stödja barns tillväxt och utveckling på ett säkert sätt.

BRIO grundades 1884 i Osby, en liten by belägen i södra Sverige. Idag har den lilla familjedrivna verksamheten vuxit till det globala företaget BRIO AB, med dotterbolag i Tyskland, Frankrike och Japan och distributörer över hela världen. BRIOs produktportfölj består för närvarande av varumärkena BRIO, Alga, Ravensburger samt Thinkfun.

Mer om tjänsten

Rollen som norsktalande kundtjänstmedarbetare på BRIO är väldigt bred och är därmed inte en traditionell kundtjänstroll. Här får man en roll med mycket ansvar och stor variation. I arbetsuppgifterna ingår kontinuerlig kontakt med våra kunder i Norge och övriga Norden med uppföljning och uppdateringar kring produktsortiment, försäljning och orderläggning via telefon samt reklamationshantering. Vidare kommer du även hjälpa säljarna med utskick, kunderbjudande och offerter samt bistå säljkåren i olika säljfrämjande sammanhang.

Din profil

För att passa i den här rollen tror vi att du som person är prestigelös, flexibel, en lagspelare, noggrann och service-minded. Vidare är du utåtriktad, har bra kunskaper i Officepaketen, speciellt Excel samt erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har även erfarenheter från att arbeta i affärssystem, det är meriterande om du har erfarenhet från affärssystemet Axapta. Du som söker förstår och kan göra dig förstådd på norska.

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.
Mer info
Område Malmö stad
Yrkesroll Försäljning, Kundservice
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Rekrytering hanteras av Dreamwork
Sista ansökningsdag 25 okt 2019 (9 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn's Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s "Entrepreneur of the Year". Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.