Advisera söker nya stjärnor till vårt Back Office-Team!

Advisera söker nya stjärnor till vårt Back Office-Team!

Jobbeskrivning

Vill du jobba med Kundservice för Adviseras befintliga kunder?

Nu utökar vi vårt team i Malmö för dig som brinner för att hjälpa kunder med deras tekniska utmaningar. I rollen som Back Office-agent kan du ta nästa steg i din utveckling tillsammans med oss på Advisera!

Om Advisera:

Advisera grundades 2016 av tidigare medarbetare i ledande positioner inom bank- och försäkringsbranschen. På kort tid har Advisera vuxit till ca 30 medarbetare med kontor i Malmö och Göteborg.

Advisera är en utmanande företagspartner som förmedlar branschens attraktivaste portföljer inom Finansiella Tjänster, Företagsförsäkringar och IT & Telekomtjänster.

Vi är partner åt marknadsledande leverantörer.

Vår framgångsrika arbetsmodell Adviserametoden, har skapat en unik entreprenöriell försäljningskultur i bolaget. Målsättningen och visionen är att vara marknadsledande inom förmedling.

Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.

I din roll kommer du:

Löpande ha daglig kontakt med våra rådgivare, kunder och leverantörer.

Vi söker primärt en person som kommer att arbeta med att supporta IT, telefoni- & växelösningar för våra kunder. Du arbetar i team och är en hjälpande hand till våra Rådgivare, Kunder och Leverantörer.

Dokumenterad erfarenhet av Telefoni- och IT-relaterade tjänster sedan tidigare är meriterande, men inget krav.

Arbetsuppgifter
  • Löpande kontakt med kunder, leverantörer och Adviseras Rådgivare
  • Löpande support av telefoni- & växellösningar
  • Orderregistrering och avstämning i CRM-system
Du kommer ingå i Adviseras Back Office-Team men arbetet kräver en stor förmåga att arbeta självständigt då du kommer att ha ett stort eget ansvar för support med fokus på molnbaserade Telefoni- och Kommunikationstjänster till våra kunder. Utöver den löpande supporten består arbetsuppgifterna av kvalitetssäkring och avtals- och kundadministration. För att hantera det dagliga arbetet krävs det att du är lösningsorienterad och att du samtidigt presterar och trivs att arbeta i ett högt arbetstempo.

Vi sitter i öppet landskap och när du börjar hos oss erbjuder vi inte bara utbildning och kontinuerlig coaching. Hos oss har vi dessutom härlig stämning bland kollegorna, gemensamma frukostar och afterwork samt årliga konferenser. Trivsel är nyckelordet för framgång där tävlingar och teamaktiviteter tillhör vardagen.

Vi rekryterar löpande så skicka gärna din ansökan och dina uppgifter så snart som möjligt.

Välkommen med din ansökan!
Mer info
Kontaktperson Advisera AB
Telefon 040 - 13 31 31
Område Malmö stad
Yrkesroll Service & Kundtjänst, Kundtjänst
Typ av anställning Heltid, Tillsvidareanställd
Sista ansökningsdag 14 nov 2022 (41 dagar kvar)

Om arbetsgivaren

Advisera grundades 2016 av en tidigare medarbetare i ledande position inom Bank- och Försäkringsbranschen. Sedan start har Advisera vuxit till ca 25 medarbetare och ett antal partners med kontor i Malmö och Göteborg.

Målsättningen och visionen för verksamheten är att ta en position som en ledande aktör och förmedlare av IT- & Telekomtjänster, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.

Vår framgångsrika arbetsmodell, som kännetecknas av Adviserametoden har skapat en unik försäljningskultur i bolaget som tillsammans det entreprenöriella drivet sätter tydliga strategier och mål för fortsatt tillväxt.

Hos Advisera får du snabbt ett stort eget ansvar och med din handlingskraft och initiativförmåga har du möjlighet utvecklas och förverkliga dina idéer. Vår kreativa och stimulerande arbetsmiljö får våra medarbetare att växa, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.